OMG!!! Det dræner mig fuldstændigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Mira0911

Alt min energi er brugt op...  Næsten...  Hold nu kæft det er altså hårdt at planlægge dåb, hjernen er virkelig på det højeste! 

Jeg vil at denne dag skal være total perfekt... Ikke ligesom Julie's dåb hvor flere brokkede sig... Grr... Dette vil jeg slet ikke opleve denne gang her... 

Udregning af mad, gud det er en kæmpe jungle... Jamen fra nu af og frem til dåben laver jeg alt det der kan bages, bordplanen er det værste!!! 

For i begge familier er der nogle som ikke kan klare synet af hinanden... Grr... Hvis jeg ikke laver bordplan, så kommer de til at sidde ved siden af hinanden alligevel... Så bordplan er et must for netop at sørge for disse mennesker ikke kommer til at sidde sammen... 

Venter på bordpynten skal komme med posten... Tøjet til hende er på plads + bånd... 

Julie's og mit tøj er overhovedet ikke på plads... Heldigvis modtager jeg snart en kasse med masser af tøj i, især kjoler... 

Jeg håber på at tabe mig så meget at jeg kan klemme mig i par af mine egne bukser uden at det strammer alverden... 

Glæder mig faktisk til at det hele er overstået og dagen bare skal nydes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

smokin

Du klarer det så flot er jeg sikker på! Og hun bliver så fiin. Det skal nok gå! 

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Zette skriver:

Du klarer det så flot er jeg sikker på! Og hun bliver så fiin. Det skal nok gå! 

Tak hvor er du sød.. 

Gør mit bedste hvert fald... Glæder mig til at vise hende frem... 

Anmeld

23. januar 2012

smokin

Mira0911 skriver:

Tak hvor er du sød.. 

Gør mit bedste hvert fald... Glæder mig til at vise hende frem... 

Det glæder jeg mig også til 

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Zette skriver:

Det glæder jeg mig også til 

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

Jeg syntes også at jeg stressede ret meget op til Albertes dåb, men på et tidspunkt besluttede jeg mig for ikke at gøre det. Man gør jo det bedste man kan og har andre ting at se til når man har en lille ny og som du også har et ældre barn.

Hvordan kan folk brokker sig over en dåb - det er da meget uhøfligt.

Er sikker på at det hele nok skal gå rigtig godt og blive en dejlig dag for jer alle!

/Fenja

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Jeg syntes også at jeg stressede ret meget op til Albertes dåb, men på et tidspunkt besluttede jeg mig for ikke at gøre det. Man gør jo det bedste man kan og har andre ting at se til når man har en lille ny og som du også har et ældre barn.

Hvordan kan folk brokker sig over en dåb - det er da meget uhøfligt.

Er sikker på at det hele nok skal gå rigtig godt og blive en dejlig dag for jer alle!

/Fenja

Jeps har lige en ekstra som jeg også skal hygge med.... 

Folk brokkede sig over der ikke var vin til dåben, og at maden var lidt fesen... Serverede dengang frikadeller m/kartoffelsalat + agurke/gulerodsstave... Småkager og kransekage... Julie's var også kun en dåbs reception... 

Denne gang her bliver det noget helt andet.. 

Hovedret: 

Frikadeller

Forloren hare 

Kartofler + sovs 

Salat 

Pølsehorn 

Dessert: 

Dåbskage 

Muffins

Lyse boller

Gulerodsboller

Drikkelse: 

Vin

Sodavand

vand 

Øl 

Kaffe... 

Så har gæsterne slet ikke noget at brokke sig over... 

Jeg stejler helt af hvis der er nogle der brokker sig... 

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Jeps har lige en ekstra som jeg også skal hygge med.... 

Folk brokkede sig over der ikke var vin til dåben, og at maden var lidt fesen... Serverede dengang frikadeller m/kartoffelsalat + agurke/gulerodsstave... Småkager og kransekage... Julie's var også kun en dåbs reception... 

Denne gang her bliver det noget helt andet.. 

Hovedret: 

Frikadeller

Forloren hare 

Kartofler + sovs 

Salat 

Pølsehorn 

Dessert: 

Dåbskage 

Muffins

Lyse boller

Gulerodsboller

Drikkelse: 

Vin

Sodavand

vand 

Øl 

Kaffe... 

Så har gæsterne slet ikke noget at brokke sig over... 

Jeg stejler helt af hvis der er nogle der brokker sig... 

Jeg er så af den mening, at man ikke kan forvente noget når man bliver inviteret, så må man være tilfreds med det man får. Jeg synes da det lyder fint det du serverede til Julies dåb. Der var godt nok heller ikke vin eller øl til Albertes dåb, men vi holdte så også brunch. Folk kunne selv bestille, hvis de ønskede andet end juice, vand, mælk og kaffe. De eneste der fik sodavand var børnene. Vi valgte at holde det på en kro.

Det lyder rigtig lækkert det i skal have til Linas dåb uhmm - håber bestemt ikke du får nogle klager og gør du, så har de mennesker ingen pli. Bum basta

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Fenja09 skriver:

Jeg er så af den mening, at man ikke kan forvente noget når man bliver inviteret, så må man være tilfreds med det man får. Jeg synes da det lyder fint det du serverede til Julies dåb. Der var godt nok heller ikke vin eller øl til Albertes dåb, men vi holdte så også brunch. Folk kunne selv bestille, hvis de ønskede andet end juice, vand, mælk og kaffe. De eneste der fik sodavand var børnene. Vi valgte at holde det på en kro.

Det lyder rigtig lækkert det i skal have til Linas dåb uhmm - håber bestemt ikke du får nogle klager og gør du, så har de mennesker ingen pli. Bum basta

Håber ikke at høre noget brok fra de samme som brokkede sig sidst.. 

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Håber ikke at høre noget brok fra de samme som brokkede sig sidst.. 

Nej så er folk da også nogle skarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.