Frøken J...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

bullerbassen

Ikke så meget på det sidste

Sagde jo jeg ikke fulgte så meget med  Måske ikke så ofte som før men er da støt på et i ny og næ...

En lille tar jo tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

smokin

Laulund87 skriver:

LOL! Gå i seng (Kærligt sagt!)

skal først møde kl.12.30 imorgen så det kan desværre ikke lade sig gøre 

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

bullerbassen skriver:

Sagde jo jeg ikke fulgte så meget med  Måske ikke så ofte som før men er da støt på et i ny og næ...

En lille tar jo tid

Den lille tager nemlig tid Der er også andre ting, men hun kommer nok tilbage hvis hun vil forklare sig

Der er i hvert fald ikke nogen der skal være i tvivl om at den lille familie har det godt

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Zette skriver:

skal først møde kl.12.30 imorgen så det kan desværre ikke lade sig gøre 

Pis så hænger jeg på dig høhø

Anmeld

23. januar 2012

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Den lille tager nemlig tid Der er også andre ting, men hun kommer nok tilbage hvis hun vil forklare sig

Der er i hvert fald ikke nogen der skal være i tvivl om at den lille familie har det godt

Hun behøver ikke forklare sig ( selvfølgelig hvis hun vil ) 

En pause kan være tiltrængt og velundt ... Hun kommer sikkert tilbage når tiden og evt overskuddet er der igen.

Håber i havde en dejligt dag igår

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

bullerbassen skriver:

Hun behøver ikke forklare sig ( selvfølgelig hvis hun vil ) 

En pause kan være tiltrængt og velundt ... Hun kommer sikkert tilbage når tiden og evt overskuddet er der igen.

Håber i havde en dejligt dag igår

Nemlig

Vi havde en skøn dag!

Anmeld

23. januar 2012

Lotus86

Laulund87 skriver:

Vil egentlig ikke svare på hendes vegne, men kan nok godt skrive at hun ikke rigtig brugte siden og så kunne hun lige så godt slette sig.

Hmm, det var da ærgerligt, og lidt mærkeligt, da hun i går skrev, at hun glædede sig til, at fortælle og vise billeder fra dåben?

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Lotus86 skriver:

Hmm, det var da ærgerligt, og lidt mærkeligt, da hun i går skrev, at hun glædede sig til, at fortælle og vise billeder fra dåben?

Ja.. Altså jeg vil helst ikke bare skrive noget på hendes vegne, men hun var lidt træt af nogle ting osv. Men det kan jo være hun kommer tilbage hvis hun savner det for meget

Anmeld

23. januar 2012

Lotus86

Laulund87 skriver:

Ja.. Altså jeg vil helst ikke bare skrive noget på hendes vegne, men hun var lidt træt af nogle ting osv. Men det kan jo være hun kommer tilbage hvis hun savner det for meget

Det kan jeg godt forstå du ikke vil, det også helt okay

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå du ikke vil, det også helt okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.