IVF Erfaringer, medicin, osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Tanas

Jeg begynder i IVF ( kort ) her i nstarten af næste måned og har fået recepter udleveret på Puregon, Orgalutran samt Ovitrelle

Hvad er jeres erfaringer med det??

Og kom gerne med erfaringer og gode råd i det hele taget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Tanas

Opper lige Der må være nogen med erfaringer......Tiden nærmer sig til behandlingsstart   Det er sådan lidt med blandende følelser

Anmeld

29. januar 2012

Putomanen

Jeg vil gentage, hvad jeg skrev i en anden tråd for nyligt  

Det er meget individuelt, hvilke og hvor kraftige bivirkninger folk har.

Personligt har nedreguleringen været den værste, med hovedpine, aggresivitet og smådepression. Men det har også været i forskellig grad under mine 2 forsøg. Denne tror jeg heldigvis du slipper for, når det er kort protokol 

Hormonerne/Puregon gør at jeg har lidt lettere til tårer, og bliver lidt tung i underlivet, men ellers ikke noget. Ægløsningssprøjten/Ovitrelle gjorde ikke så meget. Orgalutran har jeg aldrig prøvet.

Generelt set er det ikke de store bivirkninger jeg har haft, og de har ikke været særlig kraftige eller generende. Men det er meget individuelt.

Held og lykke med behandlingen! Jeg håber, at det bliver første og sidste gang 

Anmeld

29. januar 2012

Tanas

Tak for svar Ja jeg håber også det kommer til at gå nemt

Anmeld

29. januar 2012

tarkoflen

HejsaJeg er startet på lang protokol den 16/1 og er i fuld gang med næsespray, jeg har slet ingen bivirkninger af det, men jeg har også prøvet det to gange før på grund af endometriose og det eneste jeg døjede kun med lidt hedeture, og det var det. Resten af hormonerne har jeg ikke prøvet endnu, men det skal jeg forhåbentlig snart held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.