Villads er jo blevet stor nu :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Isabella_mor

og der følger jo mange ting med når man bliver et år..

han skal stoppe med sin flaske.. (siger jeg, han har ikke brug for den mere.. ) vi er nede på en flaske til puttetid.. og i aften har han så ikke fået nogen. men er blevet puttet næsten direkte efter afrensmaden... og han SOVER....  så det er jo fantastiskt. og han er også begyndt på jern og han får stadig D dråber..

så venter vi på at han begynder at ville stå selv og gå.. han tør ikke rigtig endnu at give slip. og når vi vil holder ham i hænderne og går lidt rundt med ham (hvis vi f.eks skal ind og lege på værelset eller hvis vi er på værelset og lege og han skal ind og spise, sådan så vi ikke bærer rundt på ham hele tiden.. ) så løfter han benene og bliver hysterisk. jeg vil jo ikke presse ham til det, han er tydeligt ikke klar. men han vejer fanme ti kilo og han er TUNG at bære rundt på efterhånden. men han kravler lystigst og hurtigt og han kommer da også når vi kalder, han er sgu blevet så stor..

og han er også sådan et barn der godt vil sove længe.. 8:30 er der han tidligst vågner.. fedt når mor så skal møde kl 8.. så må jeg jo vække basse, det har jeg det ik så godt med, men det er kun 1 gang i ugen det sker.. så det går nok.. 

han kan også pege og sige Adeet.. han kan sige HEJ når der er nogen i telefonen eller til andre mennesker når vi er i brugsen osv. og han kan sige Obi (vores hund hedder Obi)  og mange andre ting..

han er jo virkelig bare blevet en stor dreng.. 

<3 

og mor her er begyndt på arbejde og er så træt så træt...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Fenja09

Hvor ser han bare skøn ud og ja tiden flyver afsted når man har børn. Har i hvert fald aldrig selv oplevet at tiden går så stærkt før vi fik Alberte

Hvornår fylder han 1 år?

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Isabella_mor

Fenja09 skriver:

Hvor ser han bare skøn ud og ja tiden flyver afsted når man har børn. Har i hvert fald aldrig selv oplevet at tiden går så stærkt før vi fik Alberte

Hvornår fylder han 1 år?

/Fenja

det gjorde han den 11 januar.

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

nuuuurrrhhh han er skøn

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

isabellamor skriver:

det gjorde han den 11 januar.

Jamen så stort TILLYKKE med din skønne dreng

Anmeld

24. januar 2012

Magsen

isabellamor skriver:

han skal stoppe med sin flaske.. (siger jeg, han har ikke brug for den mere.. ) vi er nede på en flaske til puttetid.. og i aften har han så ikke fået nogen. men er blevet puttet næsten direkte efter afrensmaden... og han SOVER....  så det er jo fantastiskt. og han er også begyndt på jern og han får stadig D dråber..

så venter vi på at han begynder at ville stå selv og gå.. han tør ikke rigtig endnu at give slip. og når vi vil holder ham i hænderne og går lidt rundt med ham (hvis vi f.eks skal ind og lege på værelset eller hvis vi er på værelset og lege og han skal ind og spise, sådan så vi ikke bærer rundt på ham hele tiden.. ) så løfter han benene og bliver hysterisk. jeg vil jo ikke presse ham til det, han er tydeligt ikke klar. men han vejer fanme ti kilo og han er TUNG at bære rundt på efterhånden. men han kravler lystigst og hurtigt og han kommer da også når vi kalder, han er sgu blevet så stor..

og han er også sådan et barn der godt vil sove længe.. 8:30 er der han tidligst vågner.. fedt når mor så skal møde kl 8.. så må jeg jo vække basse, det har jeg det ik så godt med, men det er kun 1 gang i ugen det sker.. så det går nok.. 

han kan også pege og sige Adeet.. han kan sige HEJ når der er nogen i telefonen eller til andre mennesker når vi er i brugsen osv. og han kan sige Obi (vores hund hedder Obi)  og mange andre ting..

<3 

Eeej, hvor er han blevet stor  

han er da super sød og flot 

Anmeld

24. januar 2012

wmillapigenw

Tillykke med bassen ! hvor er han da fin!

Anmeld

24. januar 2012

HeidiØ

isabellamor skriver:

<3 

Han er jo bare SÅ sød altså!! Sikken tiden flyver - sikken en udvikling

Anmeld

24. januar 2012

B&J

Han er godt nok en super smuk dreng og bøllen skriger ud af hans øje ej hvor mit moderhjerte smelter over sådan en dejlig smuk dreng du har

Anmeld

24. januar 2012

Isabella_mor

twinboys skriver:

nuuuurrrhhh han er skøn

jaaaay tak skønne ^_^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.