Hjælp til gave til min morfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej allesammen.

Min kære morfar fylder 80 på fredag, og jeg havde tænkt at købe en gave til ham, selvom mine forældre egentligt har købt på vegne af os alle - men bare en ekstra ting fra min datter og jeg.

Problemet er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal købe til en frisk og fyrrig 80-årig, der har nærmest alt, hvad hjertet kan begære.

Er der ikke nogen af jer, der har nogle gode ideer? (Alkohol er udelukket).

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg syntes du skal give ham en oplevelse. Inviter ham i Zoo eller andet med jer, hvor i sørger for madpakker og lign. Så kan han nyde sine oldebørn og i får en hyggelig eftermiddag.

Det gav vi min morfar,børnenes Oldefar i julegave og han blev så glad.

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
2skønnebørn skriver:

Jeg syntes du skal give ham en oplevelse. Inviter ham i Zoo eller andet med jer, hvor i sørger for madpakker og lign. Så kan han nyde sine oldebørn og i får en hyggelig eftermiddag.

Det gav vi min morfar,børnenes Oldefar i julegave og han blev så glad.

Det var slet ikke en dårlig ide, tak.

Vi bor dog lidt langt fra hinanden, men Aalborg zoo ligger lige midt imellem os - så det kunne jo bare være skønt at have en ekstra dag bare for os og mine morforældre (vil også invitere min mormor, hvis det er ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.