Håber sådan at der er en lille eskimo baby til os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej derude.

Så er vi igang med vores første og eneste fryse forsøg. Vi har 3 fine æg i fryseren, og krydser alt hvad jeg kan for at de overlever optøningen.

Vi har i dag været til scanning og taget ÆL sprøjten. Vi skal så hvis nogen overlever ha sat æg op på fredag.

Er der nogen der har erfaring med hvor mange procent der ca overlever optøningen?? På sygehuset vil de ingenting sige.

Er der nogen der ved om den der ÆL sprøjte vil vise falsk positiv hvis jeg tester 1 -2 dage før blodprøven på sygehuset???

Puha jeg syntes pludsellig nerverne sidder uden på tøjet. Er lige så sårbar som havde jeg været i fuld behandling med hormoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hej derude.

Så er vi igang med vores første og eneste fryse forsøg. Vi har 3 fine æg i fryseren, og krydser alt hvad jeg kan for at de overlever optøningen.

Vi har i dag været til scanning og taget ÆL sprøjten. Vi skal så hvis nogen overlever ha sat æg op på fredag.

Er der nogen der har erfaring med hvor mange procent der ca overlever optøningen?? På sygehuset vil de ingenting sige.

Er der nogen der ved om den der ÆL sprøjte vil vise falsk positiv hvis jeg tester 1 -2 dage før blodprøven på sygehuset???

Puha jeg syntes pludsellig nerverne sidder uden på tøjet. Er lige så sårbar som havde jeg været i fuld behandling med hormoner

ved intet om noget som helst af det du skriver om desværre... men ville da lige for at alt går vel..

HELD & LYKKE

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

ved intet om noget som helst af det du skriver om desværre... men ville da lige for at alt går vel..

HELD & LYKKE

Takker

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Ved intet om emnet, men ville da lige sende et par  og sige held og lykke med det! (:

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ved intet om emnet, men ville da lige sende et par  og sige held og lykke med det! (:

Tak. Jeg håber at alle de krydsede fingre hjælper

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Opper lige denne da jeg håber nogen derude sidder med svar

Anmeld

24. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej derude.

held og lykke jeg testede positiv 2 dage før testdag på sygehuset og var ikke falsk positiv

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Held og lykke med det

Jeg har haft 2 gange fryseæg. 1. gang var der tre i fryseren 2 overlevede, og jeg blev gravid, men havde en MA i uge 12.
2. gang var der 2 æg, og det ene overlevede, men bev ikke gravid.

Egentlig er der gode odds for fryseæg, og når der er 3, synes jeg bestemt at det er positivt

Hvis du kun skal have den ÆL-sprøjte før ÆO, så kan du sagtens teste før BP, men vil dog ikke anbefale det (da det jo kan vise negativ, selvom du egentlig er gravid)

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Held og lykke med det

Jeg har haft 2 gange fryseæg. 1. gang var der tre i fryseren 2 overlevede, og jeg blev gravid, men havde en MA i uge 12.
2. gang var der 2 æg, og det ene overlevede, men bev ikke gravid.

Egentlig er der gode odds for fryseæg, og når der er 3, synes jeg bestemt at det er positivt

Hvis du kun skal have den ÆL-sprøjte før ÆO, så kan du sagtens teste før BP, men vil dog ikke anbefale det (da det jo kan vise negativ, selvom du egentlig er gravid)

Tusind tak for svar.

De sagde at det var 3 rigtige flotte æg vi havde så håber også at det er gode odds.

Jeg tænkte bare at det var meget rart at kende resultatet af BP inden man fik det mens man er på arbejde. Ville derfor ha hjemmetestet om morgenen. så var man da lidt forberedt.

Men jeg væbner mig med tålmodighed og lader BP give svaret.

Anmeld

24. januar 2012

mikkel2006

Anonym skriver:

Hej derude.

jeg fik at vide den gang vi prøvede hvor jeg testet selv at æl sprøjten ikke kunne påvirke svaret på testen...

alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.