husk lige bleen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

MorTil4<3

Ja jeg må lige komme med et surt opstød engang, for nej hvor er jeg skuffet som mor at opleve dette!

jeg var idag i svømmehallen med min søn, og da vi er færdige går vi ud i omklædningsrummet og skifter tøj ,
drengen får sine badebukser af og en ren ble på,.

samtidigt kommer en mor ind med sin datter og går igang med at klæde hende af og skifter til badetøj .
bleen smider hun på gulvet og tager så håndklæde og det hun skal have med ind i svømmehallen og går! HVA!?
jeg tager min søn på armen lidt efter og går ud i svømmehallen og siger så til hende at hun alså har glemt sin beskidte ble midt på gulvet
hun kigger lige på mig engang tager sin datter op og siger, det kan da være ligemeget, det er da ikk mit arbejde at skrabe affald sammen

WHAT!???????

jeg gik ud i omklædningsrummet og der kom så en af dem gående der arbejder der, og spørger om det er min ble?
jeg svare nej og fortæller hende hvad jeg har oplevet , hun takker for at jeg fortæller det og går ud i svømmehallen

jeg ved så ikk om hva der så mere skete da vi gik ,
men jeg syntes ikk man kan være det bekendt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Kofoed.

Hold da op. Forstår ikke hvorfor nogen kan gøre sådan nogle ting.

Anmeld

23. januar 2012

Masig

Det minder mig om den tråd der lige er lavet med folk der ikke samler hundelorte op.. hvad er det for en verden vi lever i når man tror man bare kan efterlade lort og tis hvor man har lyst altså... Svineri.... Håber hun blev tvunget til at gå ind og fjerne den...

Anmeld

23. januar 2012

dpb

Det kan man da seriøst ikke være bekendt!!! Helt ærligt, personalet er der da heller ikke for at være hendes personlige tjenere Hun smider den vel heller ikke bare på gulvet derhjemme og forventer at kæresten samler den op

Ej, altså  syntes simpelthen nogle mennesker er svin på det punkt!! hun skulle simpelthen forbydes at komme der igen...
For mig er det det samme som folk der bare smider deres affald på gaden... det kan jeg nemlig slet heller ikke ha', tænk dog på vores natur

Qnuz

Anmeld

23. januar 2012

bullerbassen

Ej så langt ude. Er ski rystet over hvad folk kan få sig til. Forventer at andre rydder op

Jeg var engang i svømmehallen , hvor en mor kommer ind med sin pige. Moderen vasker sig men pigen kommer bare i svømmetøjet UDEN BRUSEBAD. Da de er på vej ud siger jeg hov hun skal altså også vaskes. Moderen siger, det kan hun altså ikke lide. Og GÅR.

Jeg nævner det for de ansatte, som henter hende igen, og siger den ikke går.

Det var et sidespring , men er rystet over folks ubetænksomhed

Anmeld

23. januar 2012

Clisolka

Fy for....  Hvorfor pokker kan folk ikke lære at rydde op efter sig selv, og lade være med at tro at andre gør det for dem! 

Bind og bleer syntes jeg er det værste... Hvorfor 

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

sikke noget svineri!!!!

Kan godt forstå du blev forarget! Og så synes jeg i øvrigt det er godt at du fortalte det til personalet så de kunne tage affære! Tænk hvis alle opførte sig sådan

Anmeld

23. januar 2012

Fru Vinther

Og så handler det jo ikke kun om oprydning men også om hygiejne.

Bleen har trods alt siddet på et rimelig "urent" sted på barnet og det smider man da ikke bare fra sig på gulvet.

Jeg går i svømmehallen to gange om ugen og jeg ville godt nok blive hidsig hvis jeg så det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.