Ja nu hører jeg også til her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Mille83

Desværre så gik det ikke med manden og mig.

Og med et bryllup der skulle have været til august osv. skærer det i mit hjerte at Nicoline nu skal være delebarn.

Så alt hvad i kan komme med af gode råd til en dejlig pige på 20 mdr er velkomne...

Kram Mille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Kay

ingen gode råd andet end hun skal føle i har styr på det... og at i ikke er uvenner... hvis i er skal i forsøge at skjule det... og så skal hun bare føle alt den kerlighed hun altid har fået

Anmeld

23. januar 2012

Camilla..

det er jeg ked af at høre

Anmeld

23. januar 2012

Muhmi

Ville ikke gå uden en STOR  Æv altså... Det er så ærgeligt når det ikke kan komme til at fungere

Anmeld

23. januar 2012

Mille83

Muhmi skriver:

Ville ikke gå uden en STOR  Æv altså... Det er så ærgeligt når det ikke kan komme til at fungere

Tusind tak 

Anmeld

23. januar 2012

Muffin_girl

Mille83 skriver:

Og med et bryllup der skulle have været til august osv. skærer det i mit hjerte at Nicoline nu skal være delebarn.

Så alt hvad i kan komme med af gode råd til en dejlig pige på 20 mdr er velkomne...

Kram Mille

STORRRT knus.. Er ked af at det ikke gik.. 

Anmeld

23. januar 2012

Mille83

AalborgPigen skriver:

STORRRT knus.. Er ked af at det ikke gik.. 

TAK 

Anmeld

23. januar 2012

musse1

Mille83 skriver:

Kram Mille

tror bestemt samarbejdet imellem jer, er vigtigt for hende, at hun kan mærke på jer, at i kan sammen som om det med hende, at hun ikke skal hører i skændes og diskutere om tingene

er ked af at hører, det ikke gik sender en masse  håber i finder en god løsning med jeres datter 

Anmeld

23. januar 2012

Loa

Håber det er endt nogenlunde fredeligt, trods alt.....

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

du ved hvor jeg er, søde du!

I skal nok klare det, selvom der kommer perioder hvor du får nok af det hele og ikke orker mere! Og så skriver du og får luftet ud inden du koger over

kram!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.