HJÆLP hjemmelavet chokolade med fyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

B&J

hvordan laver man hjemmelavet chokolade med fyld hvor det stadig er flydende inden i eller lidt fast som karmel eller pebermynte???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

B&J

opper

Anmeld

24. januar 2012

th

B&J skriver:

hvordan laver man hjemmelavet chokolade med fyld hvor det stadig er flydende inden i eller lidt fast som karmel eller pebermynte???

jeg laver i en form fra tupperware, man kan også købe andre. putter smelte chokolade i og smøre op af kanterne lade det tørre lidt, der efter pytter jeg en hasselnød i og karamel sovs til is og lukker til med chokolade igen.

Anmeld

24. januar 2012

B&J

th skriver:

jeg laver i en form fra tupperware, man kan også købe andre. putter smelte chokolade i og smøre op af kanterne lade det tørre lidt, der efter pytter jeg en hasselnød i og karamel sovs til is og lukker til med chokolade igen.

hvordan bliver karamellen???

flydende eller helt hår???

Anmeld

24. januar 2012

th

B&J skriver:

hvordan bliver karamellen???

flydende eller helt hår???

Flydende

Anmeld

24. januar 2012

B&J

th skriver:

Flydende

Fantastisk.. altså du tager formene fylder chokolade i lader det blive hult sætter det i køleskabet putter tingene i også den flydende chokolade oven på eller???

Anmeld

24. januar 2012

th

B&J skriver:

Fantastisk.. altså du tager formene fylder chokolade i lader det blive hult sætter det i køleskabet putter tingene i også den flydende chokolade oven på eller???

jep

Anmeld

24. januar 2012

B&J

th skriver:

jep

mange mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.