Kagespørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Pastafarve er det man kan komme i fondant, så det hvide fondant bliver evt. blå, ikk? Og er 25 gr nok til 1,5 kg fondant - Dog ikke det hele der skal være blåt, men det meste

- En nybegynder, der synes at kært barn har mange navne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Pastafarve er det man kan komme i fondant, så det hvide fondant bliver evt. blå, ikk? Og er 25 gr nok til 1,5 kg fondant - Dog ikke det hele der skal være blåt, men det meste

- En nybegynder, der synes at kært barn har mange navne!

Jeps pastafarve hedder det og der skal kun dråber i, jo mere du putter i jo mørkere farve... Så køber du en har du rigeligt og til mange gange...

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jeps pastafarve hedder det og der skal kun dråber i, jo mere du putter i jo mørkere farve... Så køber du en har du rigeligt og til mange gange...

Fantastisk - mange tak! Nu mangler jeg bare at finde noget til at lave mange fine blomster og så er jeg kørende - igen tak

Anmeld

23. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Fantastisk - mange tak! Nu mangler jeg bare at finde noget til at lave mange fine blomster og så er jeg kørende - igen tak

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Haha, ja det er en skam at man ikke kan copy/paste blomster fra computeren og ud på kagen I hvert fald når man ikke har sådan en farve-mad-dims-printer

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Haha, ja det er en skam at man ikke kan copy/paste blomster fra computeren og ud på kagen I hvert fald når man ikke har sådan en farve-mad-dims-printer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.