Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pastafarve er det man kan komme i fondant, så det hvide fondant bliver evt. blå, ikk? Og er 25 gr nok til 1,5 kg fondant - Dog ikke det hele der skal være blåt, men det meste
- En nybegynder, der synes at kært barn har mange navne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Pastafarve er det man kan komme i fondant, så det hvide fondant bliver evt. blå, ikk? Og er 25 gr nok til 1,5 kg fondant - Dog ikke det hele der skal være blåt, men det meste - En nybegynder, der synes at kært barn har mange navne!
Jeps pastafarve hedder det og der skal kun dråber i, jo mere du putter i jo mørkere farve... Så køber du en har du rigeligt og til mange gange...
twinboys skriver: Jeps pastafarve hedder det og der skal kun dråber i, jo mere du putter i jo mørkere farve... Så køber du en har du rigeligt og til mange gange...
Fantastisk - mange tak! Nu mangler jeg bare at finde noget til at lave mange fine blomster og så er jeg kørende - igen tak
Anonym skriver: Fantastisk - mange tak! Nu mangler jeg bare at finde noget til at lave mange fine blomster og så er jeg kørende - igen tak
twinboys skriver:
Haha, ja det er en skam at man ikke kan copy/paste blomster fra computeren og ud på kagen I hvert fald når man ikke har sådan en farve-mad-dims-printer
Anonym skriver: Haha, ja det er en skam at man ikke kan copy/paste blomster fra computeren og ud på kagen I hvert fald når man ikke har sådan en farve-mad-dims-printer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128