Beskriv fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

--pige 87--

jeg fik veer fra kl lidt over 9 om morgenen og fødte lidt i 4 så tidsmæssigt var det ok, jeg synes veerne er de værste!! det gør simpelthen så ondt!! aldrig oplevet noget ligende, følte jeg skulle dø!! min søn blev taget med sugekop (tror jeg nok det hedder da jordemoder sagde jeg ikke selv kunne presse nok og det skulle gå stærkt da fostervandet var blevet grønt og han skulle ud hurtigst muligt. At føde er den største smerte jeg har oplevet i mit liv, især når hovedet skal ud, det SVIER og BRÆNDER som en i hel... men når først hovedet er ude synes jeg ikke det er så slemt, så glider babyen nærmest bare ud og SÅ er det bare helt fantastisk! man glemmer smerten ret hurtigt, men jeg kunne så bare ikke sidde ned i næsten 2 måneder efter men den dejlige baby overskygger alt det og jeg sagde jo dengang jeg skal ALDRIG føde igen men nu hvor han er blevet 2 år kan jeg så stille ha det i tankerne igen

Held og lykke til alle jer der snart skal føde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Rosa

Jeg hørte Hella Joof sige at det føles som om nogen saver dine ben af ved hofterne, alt imens nogen rokker dine visdomstænder løse og råber "fede luder" efter dig... 

Jeg følte det som... ja ikke som noget brændende, jeg synes egentlig det føltes som lige det det var - et barn på vej ud, huden der blev strukket helt vildt, bækkenet der blev udvidet samtidig med onde mens-smerter.. 

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Nu render jeg og er konstant halv-skruk, så jeg husker mine fødsler som lutter lagkage, og det var da bare lykke det hele

Men men men, kan huske da jeg skulle beskrive Isabellas fødsel, at jeg fortalte det føltes som om, at der var nogen der stod og jog en kniv op i underlivet på mig, igen og igen, og rodede den vældigt godt rundt!

Med Cajsa føltes det som om, jeg prøvede på at presse en hel taburet ud dernede..

Anmeld

24. januar 2012

CmarianN

Janni. skriver:

Ej altså! Jeg troede lige du havde født fordi jeg så du havde skrevet i denne tråd  Øv hvor er jeg godt nok skuffet. 

Sigrid har jo født, så nu må du godt føde.. Det var dét i aftalte hi hi 

Hehe ja det ku man da godt ha ønsket at jeg havde!

puha er også bare K L A R 

Ve-støv modtages med kyshånd og så håber vi på et snarligt mirakel!

Anmeld

24. januar 2012

Leonora

Madam Blå skriver:

Som at skide en brændende ananas ud af det forkerte hul.. Så egentlig ret tæt på den brændende kanonkugle

Ha ha ha ha ha det er fandme en sjov måde at beskrive det på....og meget rigtig

Anmeld

24. januar 2012

MortilCilas

Jeg synes at det brændte og spændte helt ubeskriveligt meget ..

Men er villig til at gøre det igen

Anmeld

24. januar 2012

Sitrani

Höör skriver:

Ja jeg snakkede med en bekendt om hvordan det føltes at føde hvortil hun siger " jeg har flere patienter der er enige i denne sætning : at fødeFøles som at presse en ildglødende kanon kugle med modhager ud" det synes jeg faktisk er en god sætning på det men også glad for hun ikke sagde det før jeg havde født hvilken sætning ville du beskrive det med??

Haha... sjov beskrivelse!

Jeg fik epidural-blokade, så jeg mærkede ikke helt vildt meget, da hun kom ud, andet end at det spændte en hel del, men havde ingen smerter..

Jeg fik ingen smertestillende før jeg havde åbnet mig 9 cm efter halvandet døgn med veer, og var så udmattet, at jeg ikke kunne klare flere smerter.... så selven fødslen var heldigvis smertefri pga. epiduralen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.