Jeg trænger lige til at komme ud med noget ......... Lidt langt!
Jeg har været i et løntilskudsjob siden sidst i november, og jeg kan ikke lide at være der, de har ikke rigtig taget godt imod mig og synes de ser over hovedet på mig, og da jeg var til samtale inden jeg skulle starte fik jeg afvide at jeg skulle være en del af teamet og det faste personale, jeg fik lovet en pda, og jeg har stadig ikke set synet af en og de holder ugentlig statusmøde, hvor kun de faste personale er med i, hvor man snakker om beboerne og alt, der må jeg hellere ikke være med, og så er jeg tvunget til at være der 37 timer, hvor jeg aldrig har været oppe højere end 32 timer i ugen, fik spurgt min akasse, og det kan ikke lade sig gøre at komme længere ned, da det er alm at arbejde 37 timer, skal lige siges at jeg er uddannet social og sundhedshjælper...
Jeg fik så ringet ti mit jobcenter for at høre hvad jeg skulle gøre, ved at jeg ikke kunne lideat være på min arbejdsplads og de sagde bare at jeg skulle betragte det som et alm job, så enten vi skulle finde ud af det, eller en fyreseddel og eller skulle jeg sige op, og så få 5 ugers karentæne...
Imellem tiden har jeg så fundet ud af at jeg er gravid og har haft mistet to gange før, så jeg skal være stillegående og ikke bærer rundt på en masse eller lave noget hårdt, jeg bliver let svimmel og kaster op af ingenting lige pt, så jeg fik endelig snakket med min kontaktperson i dag, da hun ellers har været på ferie, at jeg ikke bryder mig om arbejdspladsen og at jeg er gravid og kan ikke arbejde ligeså krævende som hun vil have det, kunne høre på hende at hun var sur og at hun ville have at jeg skulle sige op, sagde så til hende at jeg har snakket med jobcenteret og at jeg ville få 5 ugers karantæne, så jeg siger selvfølgelig ikke op, så hun vil have en samtale med mig og hun ville ringe til dem der ved lidt om sådanne ting om hvad vi skal gøre, og en lægeerklæring fra min læge, som selvføglelig hun skal betale. Hvade helt ondt imaven over at hun skulle ringe i dag, men endelig er det ude, og venter kun på en samtale hvor min mor tager med mig.
Anmeld