hej alle sammen..
jeg skriver som anonym fordi at jeg helst ikke vil have nogen ved hvem jeg er da der er mange der kender mig her inde 
jeg håber lidt på at i kan hjælpe mig eller give mig et råd.-.
min kæreste har to børn fra et tidliger forhold. og har nu fået et med mig..
men hans den mindste på 5 år jeg syns han er for meget sidste gang han var her hjemme var jeg så træt af ham og det er jeg også denne gang her det hele skal hamdle om ham hele tiden og han gør sådan at vores den lille ikke kan være ved hans far fordi at ham på 5 er jaloux og så bliver han vild fordi at så ved han at jeg tager ham igen
det skal lige siges at vores den lille er født for tidligt 3uger og 4 dage
og han skal ikke have larm omkring ham hele tiden og det er ham på 5 ligeglad med og han ved det..
han hænger sin far i røven hele tiden han er der også når hans far er på wc eller i bad og han er der hele tiden og det er sådan at den store på snart 10 hele tiden spøger hvorfor skal det hele handle om ham.. han prøver og kommer til at være sammen med sin far men den lille på 5 ryre og maser ind i mellem dem og så gider den store ikke
og jeg har sagt det til faren at den store har brug for alene tid sammen med sin far men jeg føler ikke han lytter
og ham på 5år kan heller ikke tåle at vi sidder sammen så kommer han lige over og skal sige noget siger han og så sidder han sig bare og det samme er det nede ved ders rigtige mor..
de ser mig som mor også men nok mere ham på snart 10 der gør det men føler ham på 5 er ligeglad
ham på 5år har også meget svært ved at forstå at når jeg siger nej så er det et nej men så går han hen og snakker med sin far og så siger faren ja fordi at han ved ikke at jeg har sagt nej
og når ham på 5år ikke får hvad han vil eller sin vijle sidder han sig til at tude og te sig som en på 2år og det kan jeg ikke have han vil gerne have vi behandler han som en stor dreng men det kan jeg ikke når han er sådan
jeg har et meget stærkt bånd til den store på snart 10 og det har jeg slet ikke med ham på 5år og tror ikke jeg får det
ham på 5år kan også kun bruge sin far når han skal i bad eller have bøstet tænder efter så er det kun hans far der kan bruges og sidste gang han var hjemme ved os stod faren og gav vores lille dreng mad og ham på 5år blev så sur at han smakket med døren og begyndte og tude helt vildt
jeg er bare så træt af ham lige for tiden.. og når han er sådan gider jeg bare ikke ham
og vores lille dreng vender sig jo aldrig til sin far hvis det her blver ved fordi at jeg har ikke så meget lyst til at give min søn til hans far når jeg ved at ham på 5år bliver sådan
HJÆLP mig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre....
jeg føler mig helt alene om vores lille søn