Hej
 min kæreste og jeg kom sammen for 2½ år siden, jeg har en søn fra et tidligere forhold og han har en datter, for et år siden fik vi et barn sammen.
 Mit problem er at for 2 uger siden var min bonus datter i weekend hos os, både fredag og søndag var hun kede når hun var kommet i seng. Hun er   utrolig indelukket og ville ikke fortælle hvad der var galt, min kæreste prøvede at spørge og spørge men intet svar, så spurgte han um hun havde ondt i en tand (har meget dårlige tænder) og jo det havde hun, hun fik panodil og blev spurgt om hun ville hjem til mor eller vi skulle køre hende i børnehave dagen eftir... hun ville i børnehave 
 Om tirsdagen ringer hendes mor og fortæller at hun havde ikki havt ondt i en tand og ville bare ikke være hos os fordi min søn ikke var sød med hende og altid skule bestemme hvad de skulle lege .... og ja min søn bestemmer meget, men jeg siger det til ham hver gang han nu skal hun bestemme , fordi hun stiller ikke op for sig selv 
 men at han ikke er sød ved hender er en direkte løgn! og det er jeg så ked af 
 vi skulle ha havt hende denne weekend, men vi byttede weekend med hendes mor, forbi de skulle et eller andet, det er fint nokk 
 men så snakkede min kæreste med sin datter som så sagde at hun kunne godt komme på besøg næste weekend men hun ville ikke sove hos os 
 Jeg er så ked af det.... jeg føler at min søn bliver gjort til det sorte får af både min kæreste og hans datter og nu vil han have at hans datter kommer de weekender hvor min søn er hos sin far.... min søn er SÅ glad de weekender når min kærestes datter kommer... hann sprøger flere dage inden hun kommer "hvornår kommer hun" "kann hun ikke komme nu" "jeg savner hende, hvor mange dage er der til hun nu komme"
 ØV nu blev det lidt langt...
 Nogle andre bonusmødre der har prøvet lignende ? ellar kan komme med nogle inputs til mig ???
 knus
 den kede mor/bonusmor 

Anmeld