Opvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Maja_4000

Ja , lidt underligt emne

Vi lever uden opvaskemaskine for tiden - for første gang i mit liv og jeg hader det !!
Vi er SÅ dårlige til at vaske op efterhånden .. Faktisk gør vi det tit først når bordet er fyldt eller vi ikke har mere bestik

Er der ikke nogle som har gode tips til at komme ind i en god rutine ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Ja , lidt underligt emne

Vi lever uden opvaskemaskine for tiden - for første gang i mit liv og jeg hader det !!
Vi er SÅ dårlige til at vaske op efterhånden .. Faktisk gør vi det tit først når bordet er fyldt eller vi ikke har mere bestik

Gør det LIGE efter aftensmaden, det er surt og træls, men du bliver glad for det næste morgen

Det prøver jeg at gøre hver dag, nogle dage er jeg bare bedre til det end andre, og nogle gange jaaaa så sker det først når vi heller ikke har mere rent service

Anmeld

23. januar 2012

Maja_4000

LilleLene skriver:

Gør det LIGE efter aftensmaden, det er surt og træls, men du bliver glad for det næste morgen

Det prøver jeg at gøre hver dag, nogle dage er jeg bare bedre til det end andre, og nogle gange jaaaa så sker det først når vi heller ikke har mere rent service

Det har vi prøvet .. Det er bare ikke altid nemt når man har en træt pige som skal i seng .. Desuden er der altid noget i fjernsynet som er MEGET mere spændende Hehe

Anmeld

23. januar 2012

LilleLene

Maja_4000 skriver:

Det har vi prøvet .. Det er bare ikke altid nemt når man har en træt pige som skal i seng .. Desuden er der altid noget i fjernsynet som er MEGET mere spændende Hehe

Jeps, jeg kender godt at røven er liiiidt tungere, når der er noget i tv

Men det er det eneste jeg kan gøre for at det bliver gjort ;D

Anmeld

23. januar 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Ja , lidt underligt emne

Arh manner, suuuper træls. Jeg kan heller ikke leve uden opvaskemaskine, så føler med dig! hehe!

Mit eneste råd er: Tag det HVER gang der er noget... det tager 5 min max, mod de 20 min det tar hvis alt service er brugt!!! .. så selvom du skriver det går dårligt med den måde, så er det mit eneste råd.

Jeg satte også altid musik på, og så gik der sport i den for at nå et hvis antal knive eller andet inden sangen var slut.. hehe!

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Tag opvasken efter hvert måltid... 

Anmeld

23. januar 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Arh manner, suuuper træls. Jeg kan heller ikke leve uden opvaskemaskine, så føler med dig! hehe!

Mit eneste råd er: Tag det HVER gang der er noget... det tager 5 min max, mod de 20 min det tar hvis alt service er brugt!!! .. så selvom du skriver det går dårligt med den måde, så er det mit eneste råd.

Jeg satte også altid musik på, og så gik der sport i den for at nå et hvis antal knive eller andet inden sangen var slut.. hehe!

Vi har heldigvis fået penge til en opvaskemaskine i julegave ! Men der skal "bare" lige ordnes vand og strøm til den først

Ja , vi må jo nok bare tage os sammen .. Puha .. Det er jo bare dødsygt ! Forstår ikke dem som synes , at det er hyggeligt Hehe

Anmeld

23. januar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ja , lidt underligt emne

HØJ musik - og så ellers bare i gang...

Jeg KAN ikke gøre huslige pligter - hvis ikke her "minder" om et diskotek - så synger jeg med og danser lidt rundt samtidig

Anmeld

23. januar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

HØJ musik - og så ellers bare i gang...

Jeg KAN ikke gøre huslige pligter - hvis ikke her "minder" om et diskotek - så synger jeg med og danser lidt rundt samtidig

Haha Det kunne være at jeg skulle prøve det :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.