Han snakker jo helt vildt .... !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

morethanperfect

Ej altså .. Blir lige nød til at fortælle jeg hvad min "Lille baby" kan sige ..

Idag snuppede han min telefon , trykkede på den eneste knap på en Iphone , og så ringede daniel tilfædigt .. Så sagde Oscar : " Far ringer !"

Ohh dear god der kom tårer i øjnkrogen !!

I går stod han oppe i sin seng og ville ikke sove .. Min far var her , og vi stod og hørte han lå og snakkede med sig selv i babyalarmen .. Pludselig siger han: " Oscar"  ..  Og i dag har han gået rundt og sagt Oscar hele dagen ..... VILDT !

Jeg har jo tot fortalt ham hvis ovnen er varm , eller radiatoren osv. Og i dag gik han hen og rørte ved de, og sagde: " Av av , varm" .. Og han blev ved meget længe ... 

Udover det siger han småting som  far , mælk , Ovenpå, dagpleje , vand , bad , mad osv.. 

Ville bare lige fortælle jer hvor stolt jeg er af min baby, som ikke er baby mere ... Hvor er det vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt når de må begynder at snakke! Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

morethanperfect

StineW79 skriver:

Dejligt når de må begynder at snakke! Vh stine

Det så mærkeligt for tiden går så hurtigt 

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
morethanperfect skriver:

Det så mærkeligt for tiden går så hurtigt 

Ja og når først de går i gang med at snakke, kommer der rigtig hurtigt nye ord! Vores har også bare snakket og snakket fra hun lærte sine første ord. Nu snakker hun flydene og har et kæmpe ordforråd og sprog forståelse. Det er så dejligt når man ka snakke rigtig med de små. Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Ej altså .. Blir lige nød til at fortælle jeg hvad min "Lille baby" kan sige ..

Idag snuppede han min telefon , trykkede på den eneste knap på en Iphone , og så ringede daniel tilfædigt .. Så sagde Oscar : " Far ringer !"

Ohh dear god der kom tårer i øjnkrogen !!

I går stod han oppe i sin seng og ville ikke sove .. Min far var her , og vi stod og hørte han lå og snakkede med sig selv i babyalarmen .. Pludselig siger han: " Oscar"  ..  Og i dag har han gået rundt og sagt Oscar hele dagen ..... VILDT !

Jeg har jo tot fortalt ham hvis ovnen er varm , eller radiatoren osv. Og i dag gik han hen og rørte ved de, og sagde: " Av av , varm" .. Og han blev ved meget længe ... 

Udover det siger han småting som  far , mælk , Ovenpå, dagpleje , vand , bad , mad osv.. 

Ville bare lige fortælle jer hvor stolt jeg er af min baby, som ikke er baby mere ... Hvor er det vildt 

Ej hvor er det bare vildt så hurtigt det går med ham

Cajsa kan stadig kun de samme 5 ord, også lader hun lidt som om hun kan snakke

Anmeld

23. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Ej hvor er det bare vildt så hurtigt det går med ham

Cajsa kan stadig kun de samme 5 ord, også lader hun lidt som om hun kan snakke

Ja ved ikke helt hvad der sker 

Nåårh .. Det er vidst også det de skal kunne i den alder tror jeg .. ? 

Anmeld

23. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Ja ved ikke helt hvad der sker 

Nåårh .. Det er vidst også det de skal kunne i den alder tror jeg .. ? 

Tror Oscar er lidt forud.. Hmm... Mon der er nogen i huset der går og snakker for meget???

(Og nej, tror ikke du siger et ord mere, end hvad du aller højest nødvendigt skal)

Anmeld

23. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Tror Oscar er lidt forud.. Hmm... Mon der er nogen i huset der går og snakker for meget???

(Og nej, tror ikke du siger et ord mere, end hvad du aller højest nødvendigt skal)

Snakker da aldrig
Godnat  

Anmeld

23. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Snakker da aldrig
Godnat  

Godnat smukke

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Hvor er han sød

Det går stærkt, når de begynder at snakke, så kommer der hurtigt flere og flere ord frem

Daniel ringede en dag op til mormor, de er fremmelige de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.