Thai mad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

EnGodMor

Jeg sider lige og får lyst til at prøve og lave noget Thai mad  men er der nogen som har nogle gode opskrifter (opskrifter som passer) fx, hvis nogen af jer har været til Vig festival, så har man kunne købe de der små bokse med nudler, brocoli, kylling osv blandet sammen....

Jeg har prøvet at google, men det er da lige til at lukke op og s.... i med de opskrifter sys JEG.

Nogen der er en haj til det med thai mad????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

GUSO

Hej.. Altså desideret opskrift på thai mad har jeg ikke men kan da fortælle hvad jeg plejer at lave når jeg lavet wokmad: soya marineret kyllinge fillet, løg, rød peber, champignon, babymajs, bambusskud, gulerod i strimler, kinakål og nudler. Smagt til med hvidløg og soya. Mums... Får helt lyst til wokmad nu...

Anmeld

23. januar 2012

GUSO

engodmor skriver:

Jeg sider lige og får lyst til at prøve og lave noget Thai mad  men er der nogen som har nogle gode opskrifter (opskrifter som passer) fx, hvis nogen af jer har været til Vig festival, så har man kunne købe de der små bokse med nudler, brocoli, kylling osv blandet sammen....

Jeg har prøvet at google, men det er da lige til at lukke op og s.... i med de opskrifter sys JEG.

Nogen der er en haj til det med thai mad????

Glemte at citere

Anmeld

23. januar 2012

EnGodMor

GUSO skriver:

Hej.. Altså desideret opskrift på thai mad har jeg ikke men kan da fortælle hvad jeg plejer at lave når jeg lavet wokmad: soya marineret kyllinge fillet, løg, rød peber, champignon, babymajs, bambusskud, gulerod i strimler, kinakål og nudler. Smagt til med hvidløg og soya. Mums... Får helt lyst til wokmad nu...

Nøøøøøøøøøøøøøøøøj det lyder LÆKKERT  DEN OPSKRIFT SKLA HELT KLART PRØVES

Tusinde tak for den  

Anmeld

23. januar 2012

chas12

Jeg plejer at lave thai mad på følgende måde:

-brænd lidt karry af

-svits kylling og derefter løg

-kom peberfrugt. minimajs, bønner og chili i

-Kom kokosmælk i

-og når retten er færdig vendes der cashewnødder i

Det er bare GODT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.