Stof. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.949 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

LISBETH:-)

Ja mangler nogen gode hjemmesider til at købe stof til at lave børnetøj af.

Har fundet de gængse danske sider som stof2000 mv. men der må være andre spændende sider f.eks. udenlandske hvor man ikke skal betale 1 mill i porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

kirsti

Det er godt nok ik online men hvad med chenille lige uden for idestrup? Hun får stof hjem fra USA så vidt jeg husker

Anmeld

23. januar 2012

Fru Vinther

Du skal bare være opmærksom på, når du bestiller fra udlandet, at afsender skal skrive på pakken hvilken værdi indholdet har og dermed er det let for tolderne (SKAT) at se hvem der køber for meget hjem.
Jeg er ikke helt sikker men grænsen for køb i udlandet uden told er vist kun på 200 kroner, så hvis du køber derover, er der risiko for at du bliver "hapset" i Tolden og kommer til at betale afgift.

Jeg kender flere der bestiller meget stof i udlandet og det er ikke specielt tit, at der kommer afgift på men du skal bare vide, at det sker...

Anmeld

26. januar 2012

Benjamins'mor

Fru Vinther skriver:

Du skal bare være opmærksom på, når du bestiller fra udlandet, at afsender skal skrive på pakken hvilken værdi indholdet har og dermed er det let for tolderne (SKAT) at se hvem der køber for meget hjem.
Jeg er ikke helt sikker men grænsen for køb i udlandet uden told er vist kun på 200 kroner, så hvis du køber derover, er der risiko for at du bliver "hapset" i Tolden og kommer til at betale afgift.

Jeg kender flere der bestiller meget stof i udlandet og det er ikke specielt tit, at der kommer afgift på men du skal bare vide, at det sker...

Jeg vil lige pointere at jeg har hørt at nogle hjemmesider betaler du told når du køber en genstand.

Anmeld

26. januar 2012

AnneBJ

Prøv at google Malika og Rosa.. kan ikke huske sidens navn præcist! Har lige fået varer derfra i dag 

Anmeld

27. januar 2012

Fru Vinther

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil lige pointere at jeg har hørt at nogle hjemmesider betaler du told når du køber en genstand.

Jeg ved ikke helt hvordan det forholder sig men jeg tror ikke, at man betaler told til et udenlandsk firma. De kan jo ikke holde styr på hvor meget der skal betales i told i de forskellige lande og så skulle de desuden have besværet med at afregne med de danske Told-myndigheder bagefter. Det lyder ikke sandsynligt..

Jeg ved som sagt bare, at flere af dem jeg kender der bestiller fra udlandet ind imellem bliver afkrævet told hvis de har købt for et for stort beløb.

Anmeld

28. januar 2012

kirsti skriver:

Det er godt nok ik online men hvad med chenille lige uden for idestrup? Hun får stof hjem fra USA så vidt jeg husker

Det vil jeg da lige kigge nærmere på, Tak!

Anmeld

28. januar 2012

Fru Vinther skriver:

Det er kun hvis det er uden for EU - jeg købter tit masser af andre ting i f.eks. england og der skal man ikke betale told

Anmeld

28. januar 2012

AnneBJ skriver:

Prøv at google Malika og Rosa.. kan ikke huske sidens navn præcist! Har lige fået varer derfra i dag 

1000 tak

Anmeld

2. februar 2012

FjolleTrold

Jeg køber stof i Tyskland - porto er UTROLIG billig. Jeg har givet fra fri fragt til 75 kr. Og kassen var pæn stor!!!

Hvad med stofstedet og noget med stoff-stuff.

Du skal KUN betale told ved køb udenfor EU!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.