IdaT sengetøj ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

roenlund

Godaften i stuerne de damer

Er der nogen der har sengetøj fra idaT og kan fortælle mig hvilken slags lukning det har???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Nea85

roenlund skriver:

Godaften i stuerne de damer

Er der nogen der har sengetøj fra idaT og kan fortælle mig hvilken slags lukning det har???

Min datter har et sæt i babystørrelse, hvor der ikke er nogen lukning.. Altså, der er hverken lynlås, trykknapper eller snore, det er bare "åbent"
Det har nu fungeret fint alligevel

Anmeld

22. januar 2012

roenlund

Nea85 skriver:

Min datter har et sæt i babystørrelse, hvor der ikke er nogen lukning.. Altså, der er hverken lynlås, trykknapper eller snore, det er bare "åbent"
Det har nu fungeret fint alligevel

Øv, jeg ville købe et sæt til Liams babydyne som han bruger som putter men hvis der ingen lukning er går den ikke for hans dyne falder hele tiden ud

Anmeld

22. januar 2012

Nea85

roenlund skriver:

Øv, jeg ville købe et sæt til Liams babydyne som han bruger som putter men hvis der ingen lukning er går den ikke for hans dyne falder hele tiden ud

Jeg ved ikke hvor gammelt mit er, men det kan jo være, at de har lavet lukningen anderledes på de nyere modeller..
Jeg målte lige, og der er syet en syning omkring 15 cm inde i hver side, så åbningen er ikke så stor endda. Har i hvert fald aldrig haft problemer med, at Claras dyne faldt ud

Anmeld

22. januar 2012

roenlund

Nea85 skriver:

Jeg ved ikke hvor gammelt mit er, men det kan jo være, at de har lavet lukningen anderledes på de nyere modeller..
Jeg målte lige, og der er syet en syning omkring 15 cm inde i hver side, så åbningen er ikke så stor endda. Har i hvert fald aldrig haft problemer med, at Claras dyne faldt ud

Liam har noget andet med sådan en lukning og på mystisk hvis ender dynen altid halvt ude... vil helst have noget med knaplukning...

Anmeld

22. januar 2012

Nea85

roenlund skriver:

Liam har noget andet med sådan en lukning og på mystisk hvis ender dynen altid halvt ude... vil helst have noget med knaplukning...

Hehe, det kan jeg godt forstå
Håber der er nogen, der kan svare dig på, om der er en anden slags lukning i de nyere modeller - de har sådan nogle søde motiver

Anmeld

22. januar 2012

roenlund

Nea85 skriver:

Hehe, det kan jeg godt forstå
Håber der er nogen, der kan svare dig på, om der er en anden slags lukning i de nyere modeller - de har sådan nogle søde motiver

Ja de har nemli nogle søde motiver og lige nu er der tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.