Søger inspiration til indretning af stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Aprilmor11

Nogen som har en flot indretning af deres stue som ville dele med mig ? Gerne med farver. Jeg køre sort/hvid stil nu. Det er SÅ kedeligt Men er langt fra kreativ

Håber at nogen ville hjælpe og evt. dele med et billed af jeres stue ?

Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

ModerNatur

Aprilmor11 skriver:

Nogen som har en flot indretning af deres stue som ville dele med mig ? Gerne med farver. Jeg køre sort/hvid stil nu. Det er SÅ kedeligt Men er langt fra kreativ

Håber at nogen ville hjælpe og evt. dele med et billed af jeres stue ?

Tak på forhånd.

Jeg ville meget gerne dele nogen billeder af min stue, som jeg synes er den flotteste i hele verden (helt ny-istandsat, så nok derfor).. Men jeg er HELT vild med det romantiske/jordfarver, så det er nok lidt for "kedeligt" til din smag?

Anmeld

22. januar 2012

Aprilmor11

Issa skriver:

Jeg ville meget gerne dele nogen billeder af min stue, som jeg synes er den flotteste i hele verden (helt ny-istandsat, så nok derfor).. Men jeg er HELT vild med det romantiske/jordfarver, så det er nok lidt for "kedeligt" til din smag?

Altså jeg ville da gerne se nogen billeder hvis det er ? Jeg kan måske få noget inspiration, og ændre på farverne

Anmeld

22. januar 2012

ModerNatur

Aprilmor11 skriver:

Altså jeg ville da gerne se nogen billeder hvis det er ? Jeg kan måske få noget inspiration, og ændre på farverne

Jeg må lige få taget nogen i morgen så.. Orker det simpelthen ikke nu - sofaen og brændeovnen er hoppet på mig

Anmeld

22. januar 2012

Aprilmor11

Issa skriver:

Jeg må lige få taget nogen i morgen så.. Orker det simpelthen ikke nu - sofaen og brændeovnen er hoppet på mig

Det er helt iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.