Sosu hjælper uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Anonym trådstarter

Når man har sendt ansøgning afsted til hjælper uddannelsen. Og man så bliver indkaldt til samtale med en vejleder er man så næsten 100% sikker på at komme ind??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Muhmi

Nej, ikke nødvendigvis... Men de har jo set noget i din ansøgning de gerne vil høre nærmere om... Men du skal ikke føle dig sikker

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej, ikke nødvendigvis... Men de har jo set noget i din ansøgning de gerne vil høre nærmere om... Men du skal ikke føle dig sikker

Okay tak for svar har bare tit hørt at når man bliver kaldt til samtale er man egentlig kommet ind

Anmeld

22. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Okay tak for svar har bare tit hørt at når man bliver kaldt til samtale er man egentlig kommet ind

Vi var også mange tim samtale dengang jeg søgte i 07.

Fik dog afvide til samtalen jeg kom ind på uddannelsen

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi var også mange tim samtale dengang jeg søgte i 07.

Fik dog afvide til samtalen jeg kom ind på uddannelsen

Altså de to gange jeg har været til samtale er jeg kommet ind på en uddannelse..

Anmeld

22. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Når man har sendt ansøgning afsted til hjælper uddannelsen. Og man så bliver indkaldt til samtale med en vejleder er man så næsten 100% sikker på at komme ind??

Man kan self aldrig være helt sikker, før man står med papirer i hånden om at man er optaget.

Men samtalen er helt klart positiv, nu har du mulighed for at sælge dig selv.

Jeg mener at de havde kaldt dem til samtale de synes var meste interessante og efter samtalen valgte de så nogle fra.

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Man kan self aldrig være helt sikker, før man står med papirer i hånden om at man er optaget.

Men samtalen er helt klart positiv, nu har du mulighed for at sælge dig selv.

Jeg mener at de havde kaldt dem til samtale de synes var meste interessante og efter samtalen valgte de så nogle fra.

Ja. Men tror os det noget med jeg har både søgt ind til maj og september. For så at den ansøgningd frist til maj lige var udløbet men skrev alligevel på for måske at være heldig..

Anmeld

22. januar 2012

Christina.78

Spændende - hvor henne..håber også på opstart til maj

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Spændende - hvor henne..håber også på opstart til maj

Brøndby sendte det afsted for en lille uge siden og har allerede fået brev til samtale

Anmeld

22. januar 2012

Christina.78

Anonym skriver:

Brøndby sendte det afsted for en lille uge siden og har allerede fået brev til samtale

Sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.