Piger..
Jeg synes efterhånden snart ikke at jeg kan mangte det her mere ! jeg ved snart ikke hvad jeg gør forkert! Jeg er adopteret her til Danmark som 3årig og min barndom inden adoptionen har IKKE været sundt ..! men derfor føler jeg nu alligvel at jeg gerne vil accpeteres' på den normale vis' og det synes jeg ikke at jeg gør! Jeg er selv lige blevet mor, og folks bekymring var således under min graviditet, om jeg ku knytte mig til barnet - pga jeg har været under omsorgssvigt ! & ja! det vidste sig, at det KU JEG GODT! - her var jeg ik i tvivl - men var kommunen! synes HELE tiden de snakker om min barndom, og at der er noget her jeg ikke kan give min datter videre, Og har gået til noget mødregruppe som jeg har været rigtig glad ved, har så på sidste status - møde skrevet og sagt at jeg er på overarbejde når jeg er nede i gruppen og at jeg ikke rigtig smiler med hjertet, men smiler for at smile, det begrunder de er min barndom, og at de min måde at overleve på og det samme ser de hos min datter !!! så kommunen i sammearbejde med de voksne nede i min gamle mødregruppe skal ha lavet en test/undersøgelse på mig og mit barn - om her er tale om almindelig udvikling hos hende eller om hun kopir mig, som ikke er sundt, og derfor vil det ende ud i før dagpleje hvis hun kopir mig
, synes ærligt ikke de kan tillade det! tror de fleste børn i visse tilfælde kopir deres forældre, men de køre sådan i min barndom, så føler alting er så kompliceret !!!!!!!!! hun har tidliger haft problemer med nakken og gjorde hun ik ku ligge på maven, inden man fandt ud a det var nakken troed de osse det var pga min barndom der gjorde jeg ik kunne få hendes udvikling i at gide ligge på maven og få stærk ryg! sagde til dem 1000 gange hun ik ville og der var noget galt, og problemet ik lå hos mig !!!!!!! og sandt var det. skævhed i nakken pga kejsernsit ! alt har noget med min barndom at gøre.....! de siger alt til mig, men ikke min mand!! alt har KUN med mig at gøre, han får aldrig noget på skulderen 

Anmeld