det perfekte hus er fundet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Anonym trådstarter

men manden vil ikk flytte

bare fordi det lige er på den anden side af broen

vi er bosat i Næstved og jeg har bare fundet det mest perfekte hus som så uheldigvis ligger ved Nykøbing på falster
æv og tud for groft alså

huset er et lækkert nyrenoveret hus med plads til alle vores drømme og flere til, og enda stald til hvor jeg så kunne have mine heste
og huslejen er overkommelig og ja alt er bare BONUS! men s snart manden hørte hvor det var satte han hælen i og sagde NEJ!

snøft alså . .

vi finder ALDRIG drømmehuset til en pris vi kan betale på denne her side af broen, for hvis vi skal have noget der bare er tilnærmelsesvis det jeg har fundet så løber det op over 10.000 eller mere i leje, fortil til dernede ligger det på mellem 6-7000

øv alså . . jeg ville egentligt ikk noget med dette her, men trænger bare til luft nu når jeg er noget ked af det
snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

vi er bosat i Næstved og jeg har bare fundet det mest perfekte hus som så uheldigvis ligger ved Nykøbing på falster
æv og tud for groft alså

huset er et lækkert nyrenoveret hus med plads til alle vores drømme og flere til, og enda stald til hvor jeg så kunne have mine heste
og huslejen er overkommelig og ja alt er bare BONUS! men s snart manden hørte hvor det var satte han hælen i og sagde NEJ!

snøft alså . .

vi finder ALDRIG drømmehuset til en pris vi kan betale på denne her side af broen, for hvis vi skal have noget der bare er tilnærmelsesvis det jeg har fundet så løber det op over 10.000 eller mere i leje, fortil til dernede ligger det på mellem 6-7000

øv alså . . jeg ville egentligt ikk noget med dette her, men trænger bare til luft nu når jeg er noget ked af det
snøft

Åååååhhhh nej hvor er det ærgeligt... du må få ham overtalt...

Anmeld

22. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

æv og tud for groft alså

snøft alså . .

snøft

jeg kan så trøste dig med at selvomhusleje er på 6000-7000kr pr m. og i ikke vælger at have afdragt lige pt. så er der jo alle ejendomsskatterne plus det er enormt dyrt at opvarme et stort hus... 

Jeg har også tit set flotte drømme huse til "ingen penge", men man skal jo huske på at der kommer SÅ meget oveni, at det alligevel løber op i 10.000 +

Anmeld

22. januar 2012

Maja_4000

Du kender jeg jer jo ikke .. Men jeg ville personligt også nægte at flytte fra Næstved til Nykøbing

Håber du får ham overtalt

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Øv, hvor træls. Du må få ham til at konvertere Jeg kan forøvrigt godt lide dit begreb: "På den anden side af broen." Her på Fyn er på den anden side af broen Sjælland og jeg har ind til nu kun hørt sjællændere omtalte Broen som Storebæltbroen Men sjovt du mener broen til Falster

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Åååååhhhh nej hvor er det ærgeligt... du må få ham overtalt...

han er desværre bare ikk til at stikke i

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

jeg kan så trøste dig med at selvomhusleje er på 6000-7000kr pr m. og i ikke vælger at have afdragt lige pt. så er der jo alle ejendomsskatterne plus det er enormt dyrt at opvarme et stort hus... 

Jeg har også tit set flotte drømme huse til "ingen penge", men man skal jo huske på at der kommer SÅ meget oveni, at det alligevel løber op i 10.000 +

hehe jeg er ligeglad med ejendoms skat og så videre da det er leje jeg snakker om

vi vil nemlig ikk købe noget, kun leje

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Du må få ham til at konvertere Jeg kan forøvrigt godt lide dit begreb: "På den anden side af broen." Her på Fyn er på den anden side af broen Sjælland og jeg har ind til nu kun hørt sjællændere omtalte Broen som Storebæltbroen Men sjovt du mener broen til Falster

hi hi jaaa det lyder nok meget sjovt hi hi , . jeg er selv normalt fra lolland, så det er normalt for os at sige på den anden side af broen hi hi

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

han er desværre bare ikk til at stikke i

øv bøv

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hi hi jaaa det lyder nok meget sjovt hi hi , . jeg er selv normalt fra lolland, så det er normalt for os at sige på den anden side af broen hi hi

Det er virkelig morsomt Har aldrig hørt det omtalt sådan før, selvom min tidligere svigerfamilie er fra og bor i Næstved, Rønnede, Fensmark og omegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.