så er det gjort... som lovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Kay

for snart mange måneder siden... september tror jeg... lovede jeg at når jeg en dag var blevet gravid... og det var offentligjort der hvor det skulle... så ville jeg sætte billeder ind af mig selv... og det har jeg gjort... de første af mine mave billeder... med ansigt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Masig

Og de er så fine Fin baby-lejlighed...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Og de er så fine Fin baby-lejlighed...

ja... er begynt at forstå hvorfor jeg bliver kaldt flodhest....  men som min bror siger... den smukkeste flodhest af dem alle...

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Kay skriver:

for snart mange måneder siden... september tror jeg... lovede jeg at når jeg en dag var blevet gravid... og det var offentligjort der hvor det skulle... så ville jeg sætte billeder ind af mig selv... og det har jeg gjort... de første af mine mave billeder... med ansigt på...

Jaaa... og jeg har allerede kommenteret i tråden!

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

Ja vi har sørme også ventet længe på at du kom ud af busken

Anmeld

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja... er begynt at forstå hvorfor jeg bliver kaldt flodhest....  men som min bror siger... den smukkeste flodhest af dem alle...

Hehe ved ikke om jeg var blevet sur eller glad... Jeg får bare at vide jeg er tyk... Det er meget ligetil hehe...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

Ja vi har sørme også ventet længe på at du kom ud af busken

jeps... over 1 år...

bare vent... der kommer også snart en billed tråd med vægt tab men de ligger på den anden pc...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe ved ikke om jeg var blevet sur eller glad... Jeg får bare at vide jeg er tyk... Det er meget ligetil hehe...

det er fint med mig... vi flodheste er tykhudet... det meste praller af 

Anmeld

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

det er fint med mig... vi flodheste er tykhudet... det meste praller af 

Haha godt så... det er også næsten lige før man bliver glad når nogen siger man er tyk, for så betyder det jo at det kan ses...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Haha godt så... det er også næsten lige før man bliver glad når nogen siger man er tyk, for så betyder det jo at det kan ses...

ja...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.