Overtøj når i går tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Zeus

Hej piger

Jeg plejer at give Cajsa hendes flyverdragt på når vi går tur, men hun plejer jo også bare og sidde i barnevognen, så der føler jeg hun skal have lidt ekstra på..

Men nu vil hun gerne ned og gå ved siden af barnevognen/klapvognen, også synes jeg det bliver så klodset med flyverdragten?

Hun har en fleecedragt, men vil det være nok? Altså med strømpebukser, bukser, langærmet body og en trøje inden under? Eller bliver det mon for koldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Jonatansmor

Zeus skriver:

Hej piger

Jeg plejer at give Cajsa hendes flyverdragt på når vi går tur, men hun plejer jo også bare og sidde i barnevognen, så der føler jeg hun skal have lidt ekstra på..

Men nu vil hun gerne ned og gå ved siden af barnevognen/klapvognen, også synes jeg det bliver så klodset med flyverdragten?

Hun har en fleecedragt, men vil det være nok? Altså med strømpebukser, bukser, langærmet body og en trøje inden under? Eller bliver det mon for koldt?

Jeg ville putte hende i flyverdragten, det er ikke så meget kulden jeg tænker på, men mere det at hun bliver våd derude når hun undersøger ting..

Drengen har flyverdragt på, det ser klodset ud, men han lader ikke til at mærkes af det. Og han er i alt udenfor, vandpytter, græsplæner, træstubbe, blade.... uden den ville han blive sjaskvåd og ende med en forkølelse

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Hej piger

I Haderslev skinner solen jo så fint idag og jeg ville give hende en varm hue på, vanter og så hendes fleecedragt på... Synes ikke det virker så koldt ude idag og så længe det kun er en gåtur og hun ikke skal lege ude i længere tid så er fleecedragten ok... I skal vel kun lige ud på en kortere gåtur... Så en god varm trøje inden under... Men skal hun ud i vådt græs og kravle rundt og lege nej så ville jeg klart sige flyverdragten... Men er det en tur på fortove så nej

God tur...

Majbritt

Anmeld

22. januar 2012

Zeus

twinboys skriver:

I Haderslev skinner solen jo så fint idag og jeg ville give hende en varm hue på, vanter og så hendes fleecedragt på... Synes ikke det virker så koldt ude idag og så længe det kun er en gåtur og hun ikke skal lege ude i længere tid så er fleecedragten ok... I skal vel kun lige ud på en kortere gåtur... Så en god varm trøje inden under... 

God tur...

Majbritt

Ja er det ikke bare et lækkert vejr her

Vi skal nemlig bare ud på en kortere gåtur, hvor hun kan "øve" lidt i at gå udenfor.. Men nogen gange når hun får lov til at gå selv, så går hun faktisk den del længere, end jeg troede hendes små ben kunne holde til, hun nyder simpelthen at gå rundt derude.. Hihi, men det er jo også en helt ny verden, når man selv bestemmer tempoet 

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Zeus skriver:

Ja er det ikke bare et lækkert vejr her

Vi skal nemlig bare ud på en kortere gåtur, hvor hun kan "øve" lidt i at gå udenfor.. Men nogen gange når hun får lov til at gå selv, så går hun faktisk den del længere, end jeg troede hendes små ben kunne holde til, hun nyder simpelthen at gå rundt derude.. Hihi, men det er jo også en helt ny verden, når man selv bestemmer tempoet 

Ja så bare afsted med jer...i fleecedragten den er også lettere at gå i når man er nybegynder... Og så tjek hende i nakken om hun er varm eller kold... og så god tur til jer...

Anmeld

22. januar 2012

Zeus

twinboys skriver:

Ja så bare afsted med jer...i fleecedragten den er også lettere at gå i når man er nybegynder... Og så tjek hende i nakken om hun er varm eller kold... og så god tur til jer...

Vi endte med strømpebukser, langærmet bode, fleecedragt og regntøj udenover, og det var helt perfekt

Glæder mig sådan til det bliver varmere igen

Anmeld

22. januar 2012

Zeus

Zeus skriver:

Vi endte med strømpebukser, langærmet bode, fleecedragt og regntøj udenover, og det var helt perfekt

Ja, også hue - handsker - halstørklede self

Anmeld

22. januar 2012

gonefishing

Zeus skriver:

Hej piger

Vi har en uldragt som vi bruger i vores klapvogn. men så har vi også et lammeskin i ryggen og en lille dyne over benene.

Flyverdragten bruger jeg hvis det er 0 grader eller under, eller det regner og er fugtigt.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Zeus skriver:

Anmeld

22. januar 2012

Koen.

Her plejer jeg hvis det er en kortere tur, så hue, vinterjakke og termo bukser og længere ture flyverdragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.