striber - Hot / Not??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Kloster

Hej. Jeg vil lige høre om I mener striber i håret er hot eller Not... Jeg tanker fx hvis jeg får farvet DM lys nøddebrun farve og evt med nogle lysere striber i? Er det total kikset? Og hvad er IN mht hår??? Er bare træt af den farve - eller misfarve, jeg har....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

merichs

Kloster skriver:

Hej. Jeg vil lige høre om I mener striber i håret er hot eller Not... Jeg tanker fx hvis jeg får farvet DM lys nøddebrun farve og evt med nogle lysere striber i? Er det total kikset? Og hvad er IN mht hår??? Er bare træt af den farve - eller misfarve, jeg har....

Synes striber kan være super hot, gerne flere nuancer så det giver et lækkert spil

Anmeld

22. januar 2012

TaAsJu

Jeg har striber i og syntes det er super flot hvis de blænder rigtig meget.. Er ikke til salt og peper looket, men har man nogle kontrast farver i som virkelig skiller sig ud gør det der imod ingen ting!!!

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

Kloster skriver:

Striber vil da altid være hot da det giver spil og liv til en ellers kedelig helfarve !

Det hotteste hos stjernerne lige nu er mørkere på toppen og lyssere i spidserne så det nærmest ligner hår der er blevet lysnet af solen men nu er vokset... men det er i langt hår...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.