Mikk-Line flyverdragt - Kan du fortælle noget om den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Mira0911

Har du erfaringere med dette mærke, vil jeg meget gerne høre om det... 

Er det et godt mærke? 

Holder den barnet varmt?`

Vand og vindtæt? 

Julie står og skal have en ny flyverdragt.. Igen, hun fik en ny for en måned siden og den er hun allerede vokset ud af... Det var en str. 98 og hun er overhovedet ikke 98 høj... Hun kan ikke få den op over skulderen mere, hvis hun har en tyk trøje på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

skønneunger

Mira0911 skriver:

Er det et godt mærke? 

Vand og vindtæt? 

Julie står og skal have en ny flyverdragt.. Igen, hun fik en ny for en måned siden og den er hun allerede vokset ud af... Det var en str. 98 og hun er overhovedet ikke 98 høj... Hun kan ikke få den op over skulderen mere, hvis hun har en tyk trøje på... 

vi har den som back up dragt herhjemme, den er god og rumelig og han har ikke været kold i den endnu, har faktisk kun hørt godt om dem

vi har også en anden back up dragt tror den hedder active og er fra bilka, den er faktisk rigtig god og den kostede kun 100 kr på tilbud og de 2 dragter er lige gode syntes jeg.

Anmeld

22. januar 2012

TaAsJu

Fie har en mikk Line. Og hun har endnu ikke vært kold selv ikke oppe ved os hvor vi en dag havde minus 20 og den enlig kun går ned til minus 15.. Og hverken kold eller våd... Jeg er rigtig glad for den og den har dobbelt lynlås hvilket er så dejligt

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Er det et godt mærke? 

Vand og vindtæt? 

Anton har en fra Mikk-Line og vi er meget tilfreds med den :-) han er altid varm og tør :-) og han har endnu ikke haft brug for en ekstra trøje under :-) så jeg købte også en ekstra i nummeret større da der var udsalg :-) 

Anmeld

22. januar 2012

merichs

Mira0911 skriver:

Er det et godt mærke? 

Vand og vindtæt? 

Vi har flyverdragt fra Mikk-Line og er helt tilfreds med den. Den holder varm og tør som den skal

Anmeld

22. januar 2012

Obal

Jeg købte en Mikk-Line flyverdragt til min søn for et par år siden, fordi jeg netop havde læst og hørt så meget godt om dette mærke.

Han hundefrøs i den, og så var den MEGET åben oppe ved halsen, så selv en elefanthue næsten ikke kunne dække. Jeg måtte ret hurtigt købe en anden.

Jeg kan bestemt ikke anbefale den

Anmeld

22. januar 2012

Mira0911

Jeg takker for Jeres svar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.