Dot D skriver:
Du kan sagtens lave to mindre kager og sætte dem sammen, det har jeg ofte gjort...
Jeg sender lige nogle billeder med af en campingvogn, jeg har lavet. Den er lavet af drømmeekagebunde og chokoladekagebunde med en mørk-bitter chokoladecreme og hindbærmousse
Bundene er stablet og med fyld i mellem, og til sidst har jeg skåret kanterne til for at få formen....
Er du VILD hvor er den FLOT
Og for at det ikke skal være løgn, så er det lige præcis sådan jeg har tegnet den ned på papir, med vinduerne og døren osv
Puha hvor ser det ud til at have taget mange timer 
Tak for tippet med bundene, havde set et sted herinde at drømmekagen er bedst til formkager, er du enig i det?
Så du lagde kagen sammen som normalt og skær den til, til sidst? Hvor mange personer er der til, i den campingvogn?
Den jeg skal lave er til 70 personer, hvoraf der er en del børn. Jeg har leget lidt med tanken om måske at prøve at lave en rund kage i to lag, ligesom jeg har set så mange af herinde
Og så en mindre campingvogn på toppen som jeg selv har kreeret på en eller anden måde. Den øverste kage ville jeg lave med grøn fondant for at symbolisere græsplænen. Har du nogle ideer eller råd du tænker jeg kan drage nytte af? Eller vil du mene jeg skal forsøge mig med en stor kage i et lag og så en campingvogn som din ovenpå? (Selvom jeg jo ikke kan komme i nærheden af dit mesterværk
)
Anmeld