Race To Nowhere dokumentarfilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

JeNoVa

En lokal skole vil vise dokumentarfilmen Race To Nowhere gratis for alle, der har interesse. Jeg går så ind på hjemmesiden

http://www.racetonowhere.com/home

og lægger mærke til, at enhver person, skole eller organisation, som har interesse i at vise filmen, kan få lov til at gøre dette gratis.

Da denne film er amerikansk, ved jeg ikke, hvor meget relevans den vil have i det danske samfund, men jeg syntes alligevel, at jeg lige ville dele dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

eirene

Det er skræmmende, men jeg tror ikke på at presset er nær så stort i Danmark. Så det kan være interessant at se hvordan det foregår i USA, men det kan ikke sammenlignes med Danmark.

Anmeld

22. januar 2012

roenlund

Tror også at den kan skabe debat på skoler herhjemme, da der stadig er nogle lærere der mener at flere lektier er vejen frem...

Mon de vil sende en kopi til DK

Anmeld

22. januar 2012

JeNoVa

roenlund skriver:

Tror også at den kan skabe debat på skoler herhjemme, da der stadig er nogle lærere der mener at flere lektier er vejen frem...

Mon de vil sende en kopi til DK

Det tror jeg bestemt, de vil, men du skal nok ikke regne med, at der vil være danske undertekster.

Dukan søge på hjemmesiden, hvis du klikker på "Host a screening" øverst i højre hjørne.

Anmeld

22. januar 2012

Dinna88

Ej, den ser interessant ud

Anmeld

22. januar 2012

roenlund

JeNoVa skriver:

Det tror jeg bestemt, de vil, men du skal nok ikke regne med, at der vil være danske undertekster.

Dukan søge på hjemmesiden, hvis du klikker på "Host a screening" øverst i højre hjørne.

Så har jeg sendt en mail for at høre om man evt kunne få en kopi til debatten på vores skole, så må vi se hvad de siger

Anmeld

23. januar 2012

JeNoVa

roenlund skriver:

Så har jeg sendt en mail for at høre om man evt kunne få en kopi til debatten på vores skole, så må vi se hvad de siger

Det glæder mig at vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.