Genert eller sky? absolut nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

MorTil4<3

jaa idag har vi en vildt fremmed mand på besøg for at skal hente noget vi har solgt, han kommer lige ind af døren og knægten løber over og siger HEJJJ , det er som i sig selv ikk helt unormalt , men det næste han gør er underligt syntes jeg, og vil høre om der er andre der har børn der er så lige frem agtige..
manden sætter sig på hug for at binde sine sko op, og vores dreng går hen til ham og smækker armene om ham og giver et kæmpe knus og derefter tilbyder han sin sut til ham ??

jeg stod sådan lidt WHAT!? han er normalt meget ligetil og skal kun lige se folk an så snakker han og så videre, men direkte krammer en fremmed han aldrig har set før, det er virkelig noget der køre i hovedet på mig ,.

vores knægt er 18 måneder gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

MorTil4<3

slet ingen der vil/kan kommentere????

Anmeld

21. januar 2012

ledermus

Har ingen erfaring med dette men det lyder da lidt vildt når det er en fremmed

Anmeld

21. januar 2012

norenberg

Sådan var min datter også da hun var yngre hun kunne finde på at gå hen og holde en fremmed i hånden hvis vi var i netto og handle....og f.eks. sige til mænd med skæg at hun syntes de var lækre....hun har også spurgt fremmede om hun ikke måtte komme med hjem og spise....til sidst var det så galt at jeg begyndte at handle alene....fordi vi tit oplevede at folk simpelhen blev sure over at hun var så fremlig....og vi prøvede virkelig hver gang og gøre hende opmærksom på at det skulle stoppe men nu er hun heldivis vokset lidt fra det....men ikke helt

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

MilleMus1988 skriver:

jaa idag har vi en vildt fremmed mand på besøg for at skal hente noget vi har solgt, han kommer lige ind af døren og knægten løber over og siger HEJJJ , det er som i sig selv ikk helt unormalt , men det næste han gør er underligt syntes jeg, og vil høre om der er andre der har børn der er så lige frem agtige..
manden sætter sig på hug for at binde sine sko op, og vores dreng går hen til ham og smækker armene om ham og giver et kæmpe knus og derefter tilbyder han sin sut til ham ??

jeg stod sådan lidt WHAT!? han er normalt meget ligetil og skal kun lige se folk an så snakker han og så videre, men direkte krammer en fremmed han aldrig har set før, det er virkelig noget der køre i hovedet på mig ,.

vores knægt er 18 måneder gammel

Det samme gør min datter på snart 15 mrd.  Jeg blev faktisk også lidt bekymret, da jeg så det første gang 

Vi var ude og købe begyndersko til hende mellem jul og nytår. Det første hun gjorde efter hun havde fået skoene på, var at kravle over til ekspedienten og give hende et ordentligt kram der varede i lang tid. Hun har aldrig set hende før  Hun krammer, siger hej og vinker til alle og enhver - og giver sin sut 

Anmeld

21. januar 2012

Janni.

Synes da det er en sød dreng du har 

Anmeld

21. januar 2012

Noneother

Sådan er min dreng osse. Glad og meget social.
-Og sådan har han været helt fra han var helt spæd. Husker tydeligt hvor meget han lå og charmerede fremmede mennesker med sit smil allerede da han var 8 uger gammel.

Jeg havde ham med i skole den ene dag, og der gik ikke 10 minutter før han glemte alt om sin mor, for de andre "skrukke" tøser fra min klasse var da bare meget bedre at lege med. De fik osse kram og det hele.

Han hilser osse altid pænt på tilfældige forbipasserende på gaden, og han kan endda finde på at vende om og løbe med dem.

Personligt synes jeg jo bare at det er dejligt at han er så socialt anlagt. Jeg tror det kan ende med at komme ham til gode senere i livet... men nogen gange bliver jeg altså alligevel overrasket over hvor åben han er. Han har det IKKE fra mig.

Anmeld

21. januar 2012

MorTil4<3

tak for alle jeres svar

det er meget degligt at vide at det er okay hehe . .
jeg syntes også bare at han er så god og sød når han gør det
men det er mere det hvad folk ellers tænker når de bare sådan får kram hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.