Hjælp! Jeg søger dette symønster(bukser) meget. Har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.481 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Søger dette mønster til baggy bukser. Jeg skal kun sy bukser til mine egne knægte, men synes det er SÅ skønt. ved det har været solgt på ts engang, men det gør det ikke mere

Har du det liggende og vil sælge til mig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

FjolleTrold

Rikke&Liam skriver:

Søger dette mønster til baggy bukser. Jeg skal kun sy bukser til mine egne knægte, men synes det er SÅ skønt. ved det har været solgt på ts engang, men det gør det ikke mere

Det ligner minimisterenes bukser. Det er et mønster hun har "arvet" mener jeg.

De er super fede. Du kan høre hende, du kan jo være heldig. Men vi holder tit vores mønstre tæt ind til kroppen ;O)

Anmeld

22. januar 2012

Fru Vinther

Jeg går til syning med én, der har syet flere af den slags bukser (ligner i hvert fald ret meget..) og jeg tror ikke, at hun har noget imod at dele.

Hvis ikke du kan få fat i det andetsteds, så meld lige tilbage, så hører jeg min syveninde om det kan videregives..  

Anmeld

28. februar 2012

ohelene

Jeg er også på jagt efter dette mønster. Fru Vinther du må meget gerne undersøge om du kan skaffe et mønster?!

Vh Helene

Anmeld

28. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Rikke&Liam skriver:

Jeg har lige købt en på ts. Og gav kun 220 incl Porto. Skal jeg finde hendes link ?

Anmeld

28. februar 2012

Fru Vinther

ohelene skriver:

Jeg er også på jagt efter dette mønster. Fru Vinther du må meget gerne undersøge om du kan skaffe et mønster?!

Vh Helene

Jeg har spurgt min veninde men hun har selv tegnet mønsteret af fra et par færdige bukser og tilrettet det, så det passer til hendes søn og det kan I andre jo ikke bruge til noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.