Hvor slemt er det ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvorslente er det at få lagt den venflon i hånden ? 

Nu skal behandlingen snart begyndes og jeg kan jo ikke undgå at få lagt den ***** venflon ... (mikroinsiminering) .

Men jeg er så skræk for nåle og især den venflon ! :/

indledt ondt ??

God aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Malene76

Anonym skriver:

Nu skal behandlingen snart begyndes og jeg kan jo ikke undgå at få lagt den ***** venflon ... (mikroinsiminering) .

indledt ondt ??

God aften derude 

Hej du..

Nu er jeg godt nok ikke vildt bange for nåle, dog er jeg heller ikke begejstret for dem. Jeg synes ikke det gjorde vildt ondt, selvfølgelig kan du mærke det, men i forhold til alle de andre ting, så er det ikke specielt slemt. Jeg synes det var betragtelig værre at få taget æg ud. Håber du får et godt og hurtigt forløb.

KH Malene

Anmeld

21. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

indledt ondt ??

God aften derude 

er det droppet du mener? jeg fik foretaget icsi behandling, og syns det hele gik meget glat. var ikke slemt som jeg havde frygtet. under selve indgrebet (æu) mærkede jeg stort set ingenting. var kun senere på dagen men dagen efter havde jeg det fint

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

er det droppet du mener? jeg fik foretaget icsi behandling, og syns det hele gik meget glat. var ikke slemt som jeg havde frygtet. under selve indgrebet (æu) mærkede jeg stort set ingenting. var kun senere på dagen men dagen efter havde jeg det fint

Ja det er droppet jeg mener  

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Hej du..

Nu er jeg godt nok ikke vildt bange for nåle, dog er jeg heller ikke begejstret for dem. Jeg synes ikke det gjorde vildt ondt, selvfølgelig kan du mærke det, men i forhold til alle de andre ting, så er det ikke specielt slemt. Jeg synes det var betragtelig værre at få taget æg ud. Håber du får et godt og hurtigt forløb.

KH Malene

Årh nej puha . Tror det blir et meget langt forløb for mig :/

Frygter det værdste . 

Tusind tak for dit svar

Anmeld

21. januar 2012

Malene76

Anonym skriver:

Årh nej puha . Tror det blir et meget langt forløb for mig :/

Frygter det værdste . 

Tusind tak for dit svar

Jeg ved ikke hvilken klinik du er tilknyttet, men de er super søde og er vant til at tage sig lidt ekstra af folk der er urolige. Det er bare endnu en bump på vejen i kampen mod barnløshed. Det klarer du også. Alt det bedste herfra.

KH Malene

Anmeld

21. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

e

Ja det er droppet jeg mener  

Det er ikke værre end få taget en blodprøve. Og selve æu er ret spændende. Du mærker ikke det store men kan følge med i det hele,. :-)

Anmeld

22. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg kender ikke noget til barnløshedsbehandling, men er selv opereret et par gange - og der fik jeg trylleplaster på inden Det hjalp! og jeg er sikker på du kan få et par plastre (evt. hos din læge?), som bare skal sidde en time inden du skal stikkes.. Ellers kan man købe emla plastre på apoteket - synes bare ikke de er helt så effektive :/ Men måske er det bare mig

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Jeg kender ikke noget til barnløshedsbehandling, men er selv opereret et par gange - og der fik jeg trylleplaster på inden Det hjalp! og jeg er sikker på du kan få et par plastre (evt. hos din læge?), som bare skal sidde en time inden du skal stikkes.. Ellers kan man købe emla plastre på apoteket - synes bare ikke de er helt så effektive :/ Men måske er det bare mig

Så du mærkede intet da du havde haft plaster på ?

Anmeld

22. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Så du mærkede intet da du havde haft plaster på ?

Nej faktisk ikke Synes det hjalp virkelig meget Altså, man er jo lidt bange, og meget bevidst om HVORNÅR de sætter den i, og måske fornemmer man ligesom huden trækkes - men ingen smerter! Det virkede fantastisk! Synes da hvert fald at det er det værd at prøve - man kan sige - man har ikke noget at miste ved det? og de spritter jo hånden af inden alligevel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.