hva ville du gøre? (trendsales)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

mika.F

sagen er den at jeg har købt en taske inde på trendsales, jeg er blevet gjort opmærksom fra starten på at der altså er en syning der er gået lidt op og at tasken var lidt beskidt på den side der vender ind mod kroppen... jeg har fået tilsendt billeder af den nævnte skade, den beskidte side, og nogle små pletter indvendigt....   men da jeg modtager tasken er der altså ikke kun en men to syninger der er gået op, et guligt materiale drysser ud fra de åbne syninger og lige ned i tasken, og så er der tobak i tasken... jeg har givet 155,- med porto for tasken, så den har jo ikke kostet alverden, men stadig føler jeg mig lidt snydt at tasken er mere i stykker end fortalt....

hva ville du gøre i sådan en situation..selv har jeg lyst til at sende hende en bette sviner, men samtidig føler jeg også at det er liiiige overilet nok, så nu beder jeg jer om hjælp til hva i alverden jeg skal gøre, for jeg bryder mig nu altså ikke om at føle at jeg bliver snydt...

håber der er nogen der kan hjælpe mig med en god måde at håndtere situationen på...

//MIKA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Mussen2

Jeg ville på en sobermåde forklarehende, at den bestemt ikke lever op til mine forventninge og at hun har oversolgt og at det er god skik at oplyse hvis det er rygereffekt ( hvis det altså er en del af problemet), jeg trordog heller ikke jegville lade handlen gå retur, det er jo for dyrt i porto.

Anmeld

21. januar 2012

mika.F

Mussen2 skriver:

Jeg ville på en sobermåde forklarehende, at den bestemt ikke lever op til mine forventninge og at hun har oversolgt og at det er god skik at oplyse hvis det er rygereffekt ( hvis det altså er en del af problemet), jeg trordog heller ikke jegville lade handlen gå retur, det er jo for dyrt i porto.

altså, må da indrømme, at det at der er tobak i synes jeg faktisk er ret ulækkert, det er svært at få ud af folder i foret, og det er ikke lige noget jeg vil ha på sønnens stofbleer og skiftetøj, så er problem synes jeg faktisk lidt det er... foreksempel ville jeg da heller aldrig sælge noget som jeg vidste der var hundehår på...

men ja, det blir også for dyrt at sende tilbage... og så er det jo stadig en fed nok taske som jeg godt kan reparere med lidt snilde, det er bare et princip at hun da i det mindste kunne være helt ærlig med skader og lignende.. 

ville det være for meget hvis jeg pænt siger at jeg synes det ville være på sin plads at få nogle penge retur eller en ekstra vare som kompensation?    

Anmeld

21. januar 2012

Mussen2

Jeg lan godt forstå dig! Synes dog at det må være enten eller tilbyd hende at lade handlen gå tilbage eller kompenserer ved at give afslag....

Anmeld

21. januar 2012

tinasmor

kan ikke lige svare på dit spørgsmål. Men forstår simpelhen ikke sælger kan være bekendt at sælge sådan en vare. Hun ved jo næsten på forhånd at ingen vil blive glade for sådan én som nærmest lyder til at være helt ubrugelig. Jeg ville personlig aldrig sætte sådan noget til salg. Jeg har også en gang købt en børnebluse. Den stod godt nok også som god med brugt, men da jeg fik den var den bare SÅ forvasket og fnulret at det var sådan en jeg ikke engang ville have haft gratis med fra et loppemarked. og så var det 30 kr plus porto så 50 kr. for noget der var lige til at smide ud. Forstår ikke folk kan være det bekendt.

Hvis hun ikke er til at hugge eller stikke i synes jeg, at du skal give en mellem eller sur smily så andre ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.