sagen er den at jeg har købt en taske inde på trendsales, jeg er blevet gjort opmærksom fra starten på at der altså er en syning der er gået lidt op og at tasken var lidt beskidt på den side der vender ind mod kroppen... jeg har fået tilsendt billeder af den nævnte skade, den beskidte side, og nogle små pletter indvendigt.... men da jeg modtager tasken er der altså ikke kun en men to syninger der er gået op, et guligt materiale drysser ud fra de åbne syninger og lige ned i tasken, og så er der tobak i tasken... jeg har givet 155,- med porto for tasken, så den har jo ikke kostet alverden, men stadig føler jeg mig lidt snydt at tasken er mere i stykker end fortalt....
hva ville du gøre i sådan en situation..selv har jeg lyst til at sende hende en bette sviner, men samtidig føler jeg også at det er liiiige overilet nok, så nu beder jeg jer om hjælp til hva i alverden jeg skal gøre, for jeg bryder mig nu altså ikke om at føle at jeg bliver snydt...
håber der er nogen der kan hjælpe mig med en god måde at håndtere situationen på... 
//MIKA
Anmeld