Erfaring md voksi-pose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

KLN

Hejsa..

Da bette er blevet for stor til liften, har jeg erhvervet mig en VOKSI-pose, da jeg fik det anbefalet. Meeen... Er godt nok lidt i tvivl om, hvor meget tøj hun skal have på. Det siges jo, at de ikke skal have ret meget på, men... Synes det er svært.

Hvad giver I jeres på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

twinboys

KLN skriver:

Hejsa..

Da bette er blevet for stor til liften, har jeg erhvervet mig en VOKSI-pose, da jeg fik det anbefalet. Meeen... Er godt nok lidt i tvivl om, hvor meget tøj hun skal have på. Det siges jo, at de ikke skal have ret meget på, men... Synes det er svært.

Hvad giver I jeres på?

Jeg har to dagplejebørn der sover i voksiposer og pt. til middag har de kun hue, fleecejakke og små tynde handsker på...

Er det med en eller to dyner i???

Anmeld

21. januar 2012

KLN

twinboys skriver:

Jeg har to dagplejebørn der sover i voksiposer og pt. til middag har de kun hue, fleecejakke og små tynde handsker på...

Er det med en eller to dyner i???

Der er én uld dyne i. Hvad har de på underkroppen?

Anmeld

21. januar 2012

twinboys

Der er én uld dyne i. Hvad har de på underkroppen?

ingenting... kun deres strømpebukser og bukser og den ene har pusser på øøøøhhh sutsko er der andre der kalder dem

Anmeld

21. januar 2012

GUSO

KLN skriver:

Hejsa..

Hvad giver I jeres på?

Hej.. Min pige har kun en tynd trøje på overkroppen og ingenting på benene og hun er fint varm... Det er en rigtig voksi pose hun sover i.. Hvis armene er meget oppe ville jeg oggså give et par tynde vanter...

Anmeld

21. januar 2012

KLN

GUSO skriver:

Hej.. Min pige har kun en tynd trøje på overkroppen og ingenting på benene og hun er fint varm... Det er en rigtig voksi pose hun sover i.. Hvis armene er meget oppe ville jeg oggså give et par tynde vanter...

Når du siger ingenting på benene, er det så bare bukser/ strømpebukser eller lignende?

Anmeld

21. januar 2012

Skønne Jønne

GUSO skriver:

Altså slet ikke noget tøj på benene?? eller mener du en tynd trøje ud over det normale tøj og sÅ ikk noget overtøj på benene??

Min lille fyr skal nemlig også snart have sin voksi indviet

Anmeld

21. januar 2012

GUSO

KLN skriver:

Når du siger ingenting på benene, er det så bare bukser/ strømpebukser eller lignende?

Hej.. Nej hun har ingenting på altså udover ble body og en tynd trøje.. Hun er også en meget varm pige og det er jo ikke frostvejr.. Hvis det er frost så har hun strømpebukser og en tynd jakke Fleece eller lignende ìg måske en tynd hue.. Hun er altid dejlig varm når hun Kommer op..

Anmeld

21. januar 2012

GUSO

Skønne Jønne skriver:

Altså slet ikke noget tøj på benene?? eller mener du en tynd trøje ud over det normale tøj og sÅ ikk noget overtøj på benene??

Min lille fyr skal nemlig også snart have sin voksi indviet

Se svar ovenover ;0)

Anmeld

21. januar 2012

Janni.

Silas har sit alm tøj på, en tynd striktrøje, hue og tynde vanter. 

Men han tager også armene ud af posen så snart han ser sit snit til det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.