P-stav?? Gravid uden mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

Bonnie83

Hej alle,

Jeg er helt ny på siden men har allerede læst mange af jeres spændene indlæg. Jeg håber i også hartid og lyst til at hjælpe mig.
Jeg er en frisk 25 årig pige, der glæder sig over at have fundet denne side.

Jeg har haft p-stav i armen i sammenlagt 5 år (har haft 2, lige efter hinanden). Og jeg er en af dem der ikke har haft menstuation eller blødninger med mine p-stave.
Nu har jeg så fået den fjernet (jubii) og vi er ihærdigt gået igang med vores lille projekt baby.

Mit spørgsmål er så, kan jeg ÆL-teste når jeg ikke har fået min menstruation endu efter jeg er gået af prævention?? I teorien kan der gå flere måneder før jeg får min menstruation....jeg burde da godt blive gravid inden jeg får min mens.eller?

Min læge er lidt usikker omkring p-stave så tænkte at i garvede tøser måske ku hjælpe lidt.

Noget helt andet, er der andre derude der også håber på at smide nogle kilo så projektet skrider bedre frem? Jeg skulle gerne tabe 10 kilo () men kæmper sådan med det. Hvorfor skal det være så svært?!

Tusind tak på forhånd.

Go' dag fra den håbefulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Mikkelmusen

Hej, og velkommen til siden. Her er jeg ret sikker på du altid kan finde nogle søde piger/kvinder der kan hjælpe.

Nu har jeg ikke forstand på p-stav, men i princippet kan du godt ÆL-teste, men det vil blive rigtig dyrt fordi du ikke aner i hvilken periode du skal teste. Så du er i grunden nødt til at teste hver dag. Men hvor længe har du haft p-staven ude af kroppen?

Vil lige tilføje at hvis du "kun" vejer 10 kg for meget så skal du ikke være ked af det og tro det smadrer dine chancer helt. Jeg vejer en del MERE for meget og blev gravid forholdsvis hurtigt denne gang (mener det var 2-3 mdr.) ... Du skal selvfølgelig spise sundt osv, men ikke gennemgå alle mulige dumme kure osv for at tabe de 10 kg. Det har kroppen ikke godt af og jeg har fået fortalt at nogle af de strenge kure kan gøre at mens helt udebliver. Og så er det jo ikke nemt at blive gravid.

Håber du kan bruge lidt af det.

Christina 27+3 & Filuca 22.07.07

Anmeld

12. marts 2009

Bonnie83

Mange tak for dit søde svar!

Det er kun 2 uger siden jeg fik taget den ud, så det er meget tidligt endnu. Ja, det var også det jeg tænkte, at jeg måtte teste hver dag. Ikke så holdbart men er så nervøs for at der går flere måneder inden første mens!

Ihh tak, det beroligere mig lidt. Ja, jeg må igang igen med en masse motion og grønsager:-).

Bonnie.

Anmeld

17. marts 2009

Bonnie83

Er der ikke andre der har en kommentar?

tak,

Bonnie.

Anmeld

13. august 2010

*Denise*

Hej Bonnie,

Jeg faldt lige over denne tråd. Jeg har selv fået taget min p-stav ud for lidt over en måned siden, og vil gerne være gravid. Jeg har endnu ikke fået min mens, og jeg er lige ved at gå i panik. Jeg plejer at bløde for et godt ord, og pludselig, nu hvor jeg så gerne vil have at det virker, bløder jeg slet ikke.

Hvordan er det gået dig?

Venligst Denise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.