spørgsmål om arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Nanastep

Hej alle sammen.
Håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål
om arbejde.

Jeg har en søn Emil på 10mdr han går i dagpleje og er
kørt fast ind, det går rigtig godt og han elsker det
min barsel slutter 03-02-12 og skal til jobsamtale mandag
kl 10.30 . De var meget interesseret i mig osv osv osv, det er
super skønt, om problemet er at jeg bor kalundborg og
jeg skal til samtale i københavn. Hvis jeg får jobbet er det fra kl 7 om morgen.

Er der andre herinde der har 100km til job hver dag?
Hvordan er jeres hverdag?
Osv osv.
Håber i kan hjælpe
God weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

signe.

Nanastep skriver:

Hej alle sammen.
om arbejde.

jeg skal til samtale i københavn. Hvis jeg får jobbet er det fra kl 7 om morgen.

Osv osv.
Håber i kan hjælpe
God weekend.

Må indrømme at med et lille barn ville jeg ikke vælge et arbejde der lå så langt væk Ved godt man ikke skal være kræsen i disse tider, men man kan jo slet ikke være sammen med sit barn så hvis du skaæ være der kl 7 og der er 100 km, og så er du jo nok også ret sent hjemme pga transporten.

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

Hej alle sammen.
om arbejde.

Osv osv.
Håber i kan hjælpe
God weekend.

Jeps, jeg kan i hvert fald tale med om dilemmaet med at have langt til arbejde!! 

Jeg bor selv i Holkbæk - og arbejder på Østrebro. Jeg har omtrent 124 km til arbejdet med DSB  Jeg bruger 4 timers transport dagligt med DSB (+ forsinkelser)

Den eneste grund til at det kan lade sig gøre er, at jeg har min kæreste ved min side. Havde jeg været alenemor kunne jeg aldrig få det til at gå op. Jeg tager afsted 6.25 og er hjemme igen 17.00 - og der mangler jeg stadig en time på arbejdet, men de timer jeg kommer til at mangle trækker jeg på min hjemmearbejdsplads. Jeg har mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen, så vuggestuen også kan se, at jeg er i live. 

Min kæreste afleverer og henter igen, for det kan jeg ikke nå - medmindre jeg selvfølgelig arbejder hjemme den pågældende dag. 

Tro mig, det er hårdt med en lille en og så lang transporttid, men det er jo ikke ligefrem jobsne der hænger på træerne herudeaf - og pengene skal ind, da min kæreste er på kontanthjælp. 

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Nanastep skriver:

Hej alle sammen.
om arbejde.

Osv osv.
Håber i kan hjælpe
God weekend.

Jeg har så "kun" 35 km hver vej, men bor alene med Laura, så hun har nogle lange dage i DP, da vi ofte kører hjemmefra kl. 6.30 om morgenen og ikke er hjemme før 16-16.30 hver dag, når jeg arbejder almindeligt

Det kan lige gå for mig, men jeg ville da ønske, at jeg arbejdede tættere på mit hjem

Anmeld

21. januar 2012

Nanastep

signe. skriver:

Må indrømme at med et lille barn ville jeg ikke vælge et arbejde der lå så langt væk Ved godt man ikke skal være kræsen i disse tider, men man kan jo slet ikke være sammen med sit barn så hvis du skaæ være der kl 7 og der er 100 km, og så er du jo nok også ret sent hjemme pga transporten.

Ved det godt, og har det også selv i mine tanker. Men altså det er ikke en fuldtidsstilling, det er omkring 26 til 31timer om ugen. Men min kæreste arbejder 5holds skift og arbejder 14 vagter om måneden.
Han kan for det meste hente og aflevere i DP .
Ville selvfølge snakke med dem osv. Men der er bare ingen jobs
og de fleste er i kbh

Anmeld

21. januar 2012

Nanastep

Babymor2010 skriver:

Jeps, jeg kan i hvert fald tale med om dilemmaet med at have langt til arbejde!! 

Jeg bor selv i Holkbæk - og arbejder på Østrebro. Jeg har omtrent 124 km til arbejdet med DSB  Jeg bruger 4 timers transport dagligt med DSB (+ forsinkelser)

Den eneste grund til at det kan lade sig gøre er, at jeg har min kæreste ved min side. Havde jeg været alenemor kunne jeg aldrig få det til at gå op. Jeg tager afsted 6.25 og er hjemme igen 17.00 - og der mangler jeg stadig en time på arbejdet, men de timer jeg kommer til at mangle trækker jeg på min hjemmearbejdsplads. Jeg har mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen, så vuggestuen også kan se, at jeg er i live. 

Min kæreste afleverer og henter igen, for det kan jeg ikke nå - medmindre jeg selvfølgelig arbejder hjemme den pågældende dag. 

Tro mig, det er hårdt med en lille en og så lang transporttid, men det er jo ikke ligefrem jobsne der hænger på træerne herudeaf - og pengene skal ind, da min kæreste er på kontanthjælp. 

Puha du har også lagt! Nu har jeg heldigvis egen bil,
men der er jo også kø på vejene!
Altså min kæreste kan hente og aflevere for det meste, ellers har jeg en god svigermor der går hjemme.
Men det er jo slet ikke sikkert jeg får det, men har
da tænk mig at snakke med dem. Så de ligesom er informeret
men nej der er ingen job idag og man skal næsten tage
hvad man kan få.

Anmeld

21. januar 2012

Nanastep

Baagøe skriver:

Jeg har så "kun" 35 km hver vej, men bor alene med Laura, så hun har nogle lange dage i DP, da vi ofte kører hjemmefra kl. 6.30 om morgenen og ikke er hjemme før 16-16.30 hver dag, når jeg arbejder almindeligt

Det kan lige gå for mig, men jeg ville da ønske, at jeg arbejdede tættere på mit hjem

35km er et dejligt lille tal for mig lige nu Hehe,
men ja pengene skal tjenes, nu må vi se hvad de siger når jeg
har snakket med dem, jeg er selvfølgelig åben omkring at jeg også
skal kunne se min søn og være der for ham.

Nu må vi se tak for svar

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

Nanastep skriver:

Puha du har også lagt! Nu har jeg heldigvis egen bil,
men der er jo også kø på vejene!
Altså min kæreste kan hente og aflevere for det meste, ellers har jeg en god svigermor der går hjemme.
Men det er jo slet ikke sikkert jeg får det, men har
da tænk mig at snakke med dem. Så de ligesom er informeret
men nej der er ingen job idag og man skal næsten tage
hvad man kan få.

Ja motorvejene er bestemt heller ikke sjove. Jeg kan også få min svigermor til at hente hvis det går helt galt, men jeg tør ikke overlade hende ansvaret for min datter. Det er i yderste nødstilfælde hvis der skulle ske noget megaakut. 

Jeg har arbejdet det samme sted i snart 13 år og har da igennem årene søgt, men intet at få herude. Efter jeg har fået Isabella søger jeg på livet løs efter nyt job tættere på, men det er som at tro på påskeharen  Det hele foregår i Kbh desværre. 

Anmeld

21. januar 2012

Nanastep

Babymor2010 skriver:

JJe

Ja motorvejene er bestemt heller ikke sjove. Jeg kan også få min svigermor til at hente hvis det går helt galt, men jeg tør ikke overlade hende ansvaret for min datter. Det er i yderste nødstilfælde hvis der skulle ske noget megaakut. 

Jeg har arbejdet det samme sted i snart 13 år og har da igennem årene søgt, men intet at få herude. Efter jeg har fået Isabella søger jeg på livet løs efter nyt job tættere på, men det er som at tro på påskeharen  Det hele foregår i Kbh desværre. 

jeg har ingen problemer at lade Emil komme hjem til
sin farmor, hun er tidligere dagpleje mor og har været det
igennem i mange mange mange år.
Det er helt ubeskrivelig hvor svært det er at få
Et job der passer til sig selv og ens hverdag!
Søger også stadig, også selv om jeg skal til samtale
derinde. Kunne jo være der var held lige pludselig.

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

Nanastep skriver:

jeg har ingen problemer at lade Emil komme hjem til
sin farmor, hun er tidligere dagpleje mor og har været det
igennem i mange mange mange år.
Det er helt ubeskrivelig hvor svært det er at få
Et job der passer til sig selv og ens hverdag!
Søger også stadig, også selv om jeg skal til samtale
derinde. Kunne jo være der var held lige pludselig.

Jeg kan ikke lige skrive hvorfor jeg ikke vil overlade min svigermor ansvaret, da det er personligt - og min egen mor arbejder og bor et stykke væk, så der kan vi ikke få hjælp 

Ja, det er helt vildt hvor svært det er... De burde oprette nogle flere arbejdspladser her i Vestsjælland, især til børnefamilierne 

Jeg søger også - jeg kan være heldig der lige pludselig dukker noget op. Det lyder bare ikke godt i min ansøgning "hej, jeg er mor til Isabella på 1 år" - det har trukket godt ned i nogle af dem jeg har sendt  Jeg har sendt ansøgninger afsted både fordi jeg håber på at komme til samtale, og også for at holde det ved lige  Haha 13 år det samme sted ser godt ud på et CV meeeen  ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.