Jeg holdte juleaften igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Becks

Min mor er flyttet tilbage til DK igår.. Hun har boet i USA i mange år..

Mange af jer ved, at jeg har et hårdt forhold til hende, og hun bor hos mig indtil hun flytter på Fyn...

Så jeg vil gerne undskylde på forhånd hvis jeg får snerret lidt vel rigeligt i debatterne eller virker sur i mine svar.. Det er jeg ikke, men det er hårdt for mig at have min mor hjemme.. Især da hun lagde ud med at drikke sig fuld igår - Hendes første aften hjemme.. Selvom hun havde lovet ikke at gøre det.. Jeg er klar over hun nok ikke har gjort det med vilje, da hun både var træt, ikke havde fået mad osv.. Men altså

Ud over det! Vil I så se hvad jeg fik i gave af hende.. Super fede ting, nogle grimmere end andre, men jeg elsker sådan nogle

Billede 1+2: En kasse fyldt med kagegrej osv! Love it.. I kan se den her

Billede 3: Cake Pops dekorations sæt og en kalender med billeder af familien (Kalenderen var en ekstra gave fra min søster)

Billede 4: Verdens grimmeste strømper! Men jeg ELSKER dem  Især dem med Betty Boop

Billede 5: Fede sakse, benvarmere, lommelærke og et lys der dufter skide godt og vist nok spiller musik når det er tændt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Pige2009

Super cool gaver - det er så et lille plaster på såret Går det ellers godt med dig?

Anmeld

21. januar 2012

wamse

Fede gaver 

Kan godt forstå at det er anstrengende at have hende boende 

Anmeld

21. januar 2012

TaAsJu

Tror de fleste vil bære over med dig og håber i får tiden til og gå så smerte frit som muligt...
Jeg syntes strømperne er SUPER FEDE... Elsker sådan nogen strømper...
God fornøjelse med det hele og god weekend

Anmeld

21. januar 2012

Phoenix

Kassen med kagegrej er da en helt vild fed gave hva  ( så skal kreativiteten på arbejde &nbsp 

Mht din mors ophold hos dig må du bare tænke at det heldigvis er tidsbegrænset. Men forstår godt hvis humøret ikke er på sit højeste pt. 

Anmeld

21. januar 2012

Happiness

Lækre gaver smukke!!

Håber du overlever den næste tid, selv om det ikke lige lykken at have din mor boende! 

Så kan du lave en masse kager med alt det fine grej!

Anmeld

22. januar 2012

Becks

Baagøe skriver:

Super cool gaver - det er så et lille plaster på såret Går det ellers godt med dig?

Det er det nemlig

Jeg har det okay søde.. Er ved at være oven på igen efter min turbulente November måned

Anmeld

22. januar 2012

Becks

wamse skriver:

Fede gaver 

Kan godt forstå at det er anstrengende at have hende boende 

Meget  Men hun tager til Norge imorgen og kommer tilbage onsdag.. Så videre til Fyn efter nogle dage

Anmeld

22. januar 2012

Becks

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tror de fleste vil bære over med dig og håber i får tiden til og gå så smerte frit som muligt...
Jeg syntes strømperne er SUPER FEDE... Elsker sådan nogen strømper...
God fornøjelse med det hele og god weekend

Indtil videre er det gået ok, jeg smutte igår da hun sov, og er først kommet hjem her til aften

Ja, er de ikke fede? LOVE them haha

Anmeld

22. januar 2012

Becks

Phoenix skriver:

Kassen med kagegrej er da en helt vild fed gave hva  ( så skal kreativiteten på arbejde &nbsp 

Mht din mors ophold hos dig må du bare tænke at det heldigvis er tidsbegrænset. Men forstår godt hvis humøret ikke er på sit højeste pt. 

Helt vildt fed! Og vildt at tænke på, at den koster 2150,- herhjemme

Glæder mig til og lave kager i massevis

Ja, det har du ret i, nu får jeg lige 2 dages fred, da hun tager til Norge imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.