hvornår ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har idag indsendt papirene til statsforvaltningen om at jeg og mit barn gerne vil deltage i en retgenetisk undersøgelse (blodprøve) der skal bevise at det er x'en der er "far" til mit barn.. men der står INTET om hvornår de vil tage den skide prøve  

barnet er knapt 2 uger gammelt, og jeg syntes det er ALT for tidligt at skulle have taget sådan en prøve. syntes hæleprøven var slem nok :'/ 

nogen der ved hvornår de tager de her prøver ?? 

hilsen fortvivlet mor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Pige2009

I de fleste tilfælde bliver der bare foretaget en podning - dvs. at sygeplejersken gnider på barnets tunge med en vatpind Jeg mener, der kan gå nogle måneder inden I bliver indkaldt.

Er faderen positivt indstillet overfor en sådan prøve? For hvis han ikke er, kan der gå endnu længere tid inden I overhovedet får svar

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

I de fleste tilfælde bliver der bare foretaget en podning - dvs. at sygeplejersken gnider på barnets tunge med en vatpind Jeg mener, der kan gå nogle måneder inden I bliver indkaldt.

Er faderen positivt indstillet overfor en sådan prøve? For hvis han ikke er, kan der gå endnu længere tid inden I overhovedet får svar

der står at det er til en blodprøve, men ved ikke andet endnu syns i det hele taget det er meget forvirrende det hele .. 

det er ham der mener at det den er nødvendig, så går ud fra at han er posetivt indstillet på den.. men har ikke snakket med ham i 2 måneder, så ved det ikke

jeg ved at der kan gå mange måneder, og det er også helt iorden.. for at de skal stikke i hende i den her alder, det holder mit moderhjerte ikke til  

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

der står at det er til en blodprøve, men ved ikke andet endnu syns i det hele taget det er meget forvirrende det hele .. 

det er ham der mener at det den er nødvendig, så går ud fra at han er posetivt indstillet på den.. men har ikke snakket med ham i 2 måneder, så ved det ikke

jeg ved at der kan gå mange måneder, og det er også helt iorden.. for at de skal stikke i hende i den her alder, det holder mit moderhjerte ikke til  

Jo mindre de er desto bedre faktisk Håber processen bliver hurtig og nem for jer

Anmeld

25. januar 2012

anja89

Anonym skriver:

Jeg har idag indsendt papirene til statsforvaltningen om at jeg og mit barn gerne vil deltage i en retgenetisk undersøgelse (blodprøve) der skal bevise at det er x'en der er "far" til mit barn.. men der står INTET om hvornår de vil tage den skide prøve  

barnet er knapt 2 uger gammelt, og jeg syntes det er ALT for tidligt at skulle have taget sådan en prøve. syntes hæleprøven var slem nok :'/ 

nogen der ved hvornår de tager de her prøver ?? 

hilsen fortvivlet mor.. 

Kan berolige dig lidt med de ikke taget blodprøver mere

Idag tager de det der kaldes et mundskrab, det er en vatpind som bliver knubbet inde i munden..

Jeg har selv været igennem det med min mindste datter i nov 2010 og der var hun 6 måneder..

Ventetiden kan være meget forskellig, det kommer både anden på hvor meget modstand din eks gør og hvor travlt der er inde i statsforvaltningen.. Ved de altid har en del men nogle gange er der mere end andre...

Håber alt går som det skal for jer og at i kommer hurtigt gennem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.