hvem inviterede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvem inviterede i med til jeres dåb? tætte venner, eller alle venner, hele familien, eller noget af familien?n

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Maja_4000

Tætte venner .. Der var i alt inviteret 3 vennepar med  

Og ved familien havde vi vores Carolines bedsteforældre , oldeforældre , tip-oldemor , onkler , vores onkler , mostrer + deres børn .. 

Altså vi tog vores fætre/kusiner med og så ikke længere ud

Anmeld

21. januar 2012

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Hvem inviterede i med til jeres dåb? tætte venner, eller alle venner, hele familien, eller noget af familien?n

Nære venner og familie, dvs, oldeforældre, bedste forældre, onkler tanter

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Vi inviterede: Min kærestes farmor, stedfarfar, far, mor, morfar, lillebror og storebror.

Min mor, far, stedfar, stedfar, bedstemor, bedstefar, 2 lillebrødre, lillesøster, oldemor, moster, min stedfars mor, stedfar, far og stedmor.

Og så et vennepar.

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Vi inviterede: Min kærestes farmor, stedfarfar, far, mor, morfar, lillebror og storebror.

Min mor, far, stedfar, stedfar, bedstemor, bedstefar, 2 lillebrødre, lillesøster, oldemor, moster, min stedfars mor, stedfar, far og stedmor.

Og så et vennepar.

Hov, der skulle ikke stå stedfar to gange, men stedmor den ene gang.

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Vi valgte kun at invitere dem, som følger med i Albertes liv og som ser hende og er interesseret i at kende hende. Så her endte det med at vi kun inviterede nogle fra familien og meget tætte venner. Vi var 29 til dåben.

Jeg ser ingen pointe i at invitere alle man kender, hvis de folk alligevel ikke har nogen interesse i at følge det barn de skal til dåb med.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

K&S

Vi var ca. 55 personer :-) 

Halvdelen var den nærmeste familie - den anden halvdel var venner! Vi har en stor vennekreds, som vi ser meget tit og de er en ligeså stor del af vores liv som vores familie :-) 

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Tætte venner .. Der var i alt inviteret 3 vennepar med  

Og ved familien havde vi vores Carolines bedsteforældre , oldeforældre , tip-oldemor , onkler , vores onkler , mostrer + deres børn .. 

Altså vi tog vores fætre/kusiner med og så ikke længere ud

Samme her hvad angår familien. Jeg havde to vennepar og så to veninder med Vi var 32

Cool med en tip-oldemor!

Anmeld

21. januar 2012

Kofoed.

Allernærmeste familie, altså hendes older, bedster, onkler og tanter, fætter og kusine. Derudover to venner (der stod fadder) og 4 vennepar. Kunne alle komme, var der kommet 35.

Anmeld

21. januar 2012

Maja_4000

Baagøe skriver:

Samme her hvad angår familien. Jeg havde to vennepar og så to veninder med Vi var 32

Cool med en tip-oldemor!

Vi var så 64 og 75 inviterede Hehe

Ja , det er sgu lidt sejt Hun praler også til alle der vil høre om det (tip-oldemoren altså - ikke Caroline )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.