Anonym skriver:
Nu så jeg i et andet indlæg at man kan gå ind og se sine sygehus/læge journaler fra når man har været indlagt og så videre.
og læser så om dengang jeg fik fjernet mine mandler...
altså, jeg ryger jo i narkose og får alt muligt halløj i halsen..
og jeg kan så læse mig til at mine mandler simpelthen har været gået i stykker under operationen/smuldrede i hænderne på lægerne (sry for det klamme). Men jeg tænker lidt så, hvorfor siger lægerne ikke sådan noget til en ? er det fordi det måske virker for skræmmende at de ik har kunne tage "hele" mandler ud ??
er godt klar over at de var syge mine mandler, men havde da ikke regnet med at det var endt på den måde
+ så står der længere nede at mit blodtryk steg kraftigt under operationen.. det har jeg heller ikke fået noget at vide om..
undskyld for et lidt klamt og kedeligt indlæg, men måtte simpelthen lige høre engang, for jeg står uforstående omkring dette.
Af den simple grund, at det ikke er "vigtigt" nok at gøre dig nervøs over!
Hvis du forstår hvad jeg mener?
Der er mange detaljer, og hvis de ikke findes relevante for forløbet, så er der ingen grund til at fortælle det. Det lyder nok ofte mere dramatisk end det egentlig er. Og man kan jo, som du så fint har gjort, læse i større detaljer på nettet, hvis man ønsker 

Anmeld