Melodi grand prix.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

lollandpigen

Nu er det jo i morgen at den danske sang skal findes til det sore melodi grand prix senere på året,og sad lige og tænkte på hvordan andre folk ser melodi grand prix, nogle traditioner, ser man det overhovedet??

Her hos os ser vi det hvert år smamen med min kærestes lillebror, hans kone og deres dreng på 7 år. Vi møde sog spiser god aftensmad først og bagefter sidder vi i sofaen med chips, øl, sodavander, slik og ikke mindst stemme sedler og vi hygger os rigtigt meget både børn og voksne.....

Rigtigt god melodi grand prix aften til alle sammen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

An&Jo

lollandpigen skriver:

Nu er det jo i morgen at den danske sang skal findes til det sore melodi grand prix senere på året,og sad lige og tænkte på hvordan andre folk ser melodi grand prix, nogle traditioner, ser man det overhovedet??

Her hos os ser vi det hvert år smamen med min kærestes lillebror, hans kone og deres dreng på 7 år. Vi møde sog spiser god aftensmad først og bagefter sidder vi i sofaen med chips, øl, sodavander, slik og ikke mindst stemme sedler og vi hygger os rigtigt meget både børn og voksne.....

Rigtigt god melodi grand prix aften til alle sammen.....

jep jeg skal se det..

og går jeg udenfor min dør kan jeg sikkert os høre det..

Bor nemlig lige 500m fra gigantium hvor det skal afholdes, så der bliver et rend af mennesker her imorgen og helt sikkert os nogle idioter der tror de skal ind og holde på vores private p-pladser, så gadvide hvor mange der få p-bøder ved at parkere der imorgen.. eller som det mindste bliver stoppet af vagten på vej ind, som højst sandsynligt har gjort sit faste indtog her imorgen for at holde øje med at der ikke bliver splittet noget af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.