Hvad skal i bruge denne weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hahaha! Ej hold op, du skal da nok klare det Der er trods alt andre forældrepar der kan få opmærksomheden også

God idé med at holde Rose! Hvorfor tror jeg holdt Maria i sin tid

Du er ikke helt dum! Synes nemlig tit, når jeg føler mig nervøs, at jeg flagrer lidt med armene. Altså hvad skal man gøre med de der ting der hænger langs siden??? Bare lade dem hænge? Over kors? I siden? Ren videnskab!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du er ikke helt dum! Synes nemlig tit, når jeg føler mig nervøs, at jeg flagrer lidt med armene. Altså hvad skal man gøre med de der ting der hænger langs siden??? Bare lade dem hænge? Over kors? I siden? Ren videnskab!

Jamen præcis! Jeg havde nøjagtig de samme tanker haha.. OG man kan gemme sig lidt bag dåbskjolen Jeg er genial

Anmeld

20. januar 2012

maryjane

nilletøz skriver:

Håber at vejet er med jer..

Rigtig god dåb til jer...

Taaak det håber jeg også

Anmeld

21. januar 2012

Clotte

Vi skal vente og håbe på at Prinsesse Smølfen forhåbentligt snart melder sin ankomst   ( hun skulle have været her i søndags meeeen nej nej )

Clotte

Anmeld

21. januar 2012

MariaKyedDK

nilletøz skriver:

God aften alle sammen

Ja hvad skal i bruge jeres weekend på??

Vi har lånt en bil fra i dag til i morgen, og er taget hjem til svigerfar hvor vi overnatter til i morgen,så i morgen tidlig smutter en tur til Hundested - skal op og se hvordan det står til med svigerfar's campingvogn..

Lørdag får vi gæster til spisning..

Søndag blir den stor slap af dag..

God weekend til jer

lyder som en hyggelig weekend  

Imorgentidlig Lørdag skal min søn og jeg i svømmehallen med en veninde og hendes Barn, derefter skal jeg op i byen og købe en LÆKKER ''Bluse'' som jeg så i byen idag og så skal vi hjem, og vi skal gøre en masse lækkert mad klart da vi får gæster til spisning  og Søndag skal der vaskes tøj og Handles ind og Slappe af resten af dagen inden en Ny Uge starter ... 

GOD Weekend til jer alle her på Baby.dk 

Anmeld

21. januar 2012

Koen.

Slappe af, slappe af og lidt mere slappe af I dag går vi nok en tur ind i gågaden og hygger

Anmeld

21. januar 2012

MortilCilas

Fredag aften stod på at min farmor kom og spiste også på hovedt i seng kl 21.00

Dagen idag, skole fra kl 10.15 til 14.00 mens sønnen er en tur hos sin far.

Dagen i morgen, håber jeg står på ren afslapning og hygge med drengen

Anmeld

21. januar 2012

Zeus

Vi tager Isabella med i biografen her kl.14.30 og ser Løvernes Konge Synes det er lidt skægt, fordi jeg selv var i biografen med mine forældre, og se selv samme film

Anmeld

21. januar 2012

B&J

fredag fik vi vores kat steriliseret så lille manden sover hjemme ved hans bedste hele weekenden så han ikke vil lege med hende...

Idag skal vi ned i byen for at kigge og ja der sner utroligt så vi skal ud og gå i sne

imorgen skal vi nok slappe af ryde op vaske tøj

god weekend

Anmeld

21. januar 2012

nilletøz

Clotte skriver:

Vi skal vente og håbe på at Prinsesse Smølfen forhåbentligt snart melder sin ankomst   ( hun skulle have været her i søndags meeeen nej nej )

Clotte

Ihhhhhh sender en masse ve-støv af sted til dig søde

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-Støøøøøøøøøøøøøv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.