Lærke 6 md på mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Alexander&Lærke

PÅ mandag kan vi så fejre 2 fødselsdage i huset, farmand bliver nemlig 34 år og Lærke runder 1/2 år, hvor er det bare fantastisk så stor hun bliver også så hurtigt.

Godt nok er hun ikke den største pige i verden, vi var ved lægen den anden dag til 5 md undersøgelse, da hun var syg for 14 dage siden da vi skulle have været der, nå men en lille pige på 64 cm og 6,2 kilo... Men super skøn. Tror måske godt hun kan indhente storebror som også var en bette ski, han var kun 8,8 kilo da han var et år..... 

Også så var vi ved fotografen den anden dag, havde jo vundet et fotografering i babysam for en md siden, det var meget sjovt og Lærke var bare så god, så der kom en masse dejligt billeder af Lille Lærke mud og mor ud af det...

Her er lige 3 af dem....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Fenja09

Hvor er det nogle skønne billeder og sikke en kær lille pige

Anmeld

20. januar 2012

Mother-love

Hvor er de bare super de billeder. Er speciel vild med det først. Og hvor er hun da bare kær. Vi skal virkelig også have os taget sammen til at komme til fotograf med Isabella. ( hun bliver 8 mdr snart ) nå men tillykke til manden din og bette pigen som bliver et halvt år. Uhhh tiden går stærkt.

Anmeld

20. januar 2012

bullerbassen

Hvor er hun sød, super gode billeder 

Anmeld

21. januar 2012

Alexander&Lærke

Fenja09 skriver:

Hvor er det nogle skønne billeder og sikke en kær lille pige

tak , ja det er blevet helt kanon...

Anmeld

21. januar 2012

Alexander&Lærke

michelledam skriver:

Hvor er de bare super de billeder. Er speciel vild med det først. Og hvor er hun da bare kær. Vi skal virkelig også have os taget sammen til at komme til fotograf med Isabella. ( hun bliver 8 mdr snart ) nå men tillykke til manden din og bette pigen som bliver et halvt år. Uhhh tiden går stærkt.

Tusind tak, ja jeg er også selv helt vild med dem allesammen.... Ja skynd jer at få det gjort tiden kommer jo aldrig igen, og jeg fortryder helt at jeg aldrig fik sådan en serie emd min store søn.

Anmeld

21. januar 2012

Alexander&Lærke

bullerbassen skriver:

Hvor er hun sød, super gode billeder 

tusind tak, og ja syntes også selv de blev fantastiske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.