Ønsker nye bryster men hvordan? Hjælp svar ønskes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa jeg er en kvinde der har født og ammet børn... Nu da det er slut og længe siden jeg sidst har ammet er jeg blevet grundig træt af mine bryster og vil gerne have et par nye.

Hvad skal man få i dem? Hvor skal man få det lavet henne? Jeg er fra Jylland, men kører gerne efter det bedste sted. Skal dog først smide nogle kilo. Hvad koster det?Hvor lang tid tager en operation? Hvor længe skal man være sygemeldt? Hvor længe må man ikke bære på noget?

Håber I kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa jeg er en kvinde der har født og ammet børn... Nu da det er slut og længe siden jeg sidst har ammet er jeg blevet grundig træt af mine bryster og vil gerne have et par nye.

Hvad skal man få i dem? Hvor skal man få det lavet henne? Jeg er fra Jylland, men kører gerne efter det bedste sted. Skal dog først smide nogle kilo. Hvad koster det?Hvor lang tid tager en operation? Hvor længe skal man være sygemeldt? Hvor længe må man ikke bære på noget?

Håber I kan hjælpe mig.

øhhh ingen der kan hjælpe

Anmeld

21. januar 2012

Marts<3

Der er flere forskellige steder du kan få dem lavet. Bla. Findes der hjemmesider hvor de bedste, og mest anbefalede klinikker ligger i dk. Pris er lidt forskelligt, fra omkring 25.000-35.000 krSå det er også værd at undersøge grundigt når du kigger på nettet. Alt praktisk vedr. Operationen blir du grundigt Informeret om. Nogle kommer hjem samme dag, nogle overnatter(gjorde jeg, kan anbefale det) For nogle tager det uger at komme over, andre dage. Afhænger også af hvor implantatet blir sat. Under eller over brystmusklen. Alle har en ide om hvor meget man skal have i, form osv. Men den der ved det aller bedst, og som kan svare dig bedst er lægen. Så bestil en konsulation, og du vil blive en del klogere bagefter:-) Håber det var til en smule hjælp. Vania...

Anmeld

21. januar 2012

noah3006

Skal du slet ikke have flere børn??? Det bare fordi jeg var til samtale på privathospitalet i Skørping... og han spurgte om jeg var helt færdig med at få børn, hvor jeg så sagde at det var jeg ikke, så ville han ikke anbefale at få lavet bryster før man var helt færdig. ved godt de er dygtige idag, men synes stadig man skal overveje nøje, før man lader sig ligge under kniven. Jeg fik set både fordele og ulemper ved disse implantater.

men i hvert fald før du beslutter dig skal du til samtale... og jeg høre at der skulle ligge en rigtig dygtig en i KBH. Har du set Klinikken på tv3? Kan ikke huske om den bare hedder det. og ellers så søg på google med privat hospitaler med de dygtigste steder.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.