Vil bare vise mine smukke piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

smask

Sys ikke rigtig at der har været tid til at vise min smukke pige frem.. 

Thilde blev født den 4/12 og vejde 2940, og 2 dage efter havde hun tabt sig til 2600 G.. Så vi var nød til at give MME.. Hvilket var skide hårdt for jeg vil så gerne amme fuldt ud.. Men anyway.. Pigen vejer nu godt og vel knap 7 uger efter 4400 g.. dygtig pige.. 

Kunne ikke ønske mig en bedre storesøster.. Hun er bare så glad for hende.. Hun vil kysse,nusse og kramme hele tiden.. :-) Jeg er lykkelig for at jeg er blevet beriget med 2 smukke og dejlige piger

jeg er lykkelig for at jeg er bleve 

Alle billeder er taget af mig :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

bøgelund

smask skriver:

Thilde blev født den 4/12 og vejde 2940, og 2 dage efter havde hun tabt sig til 2600 G.. Så vi var nød til at give MME.. Hvilket var skide hårdt for jeg vil så gerne amme fuldt ud.. Men anyway.. Pigen vejer nu godt og vel knap 7 uger efter 4400 g.. dygtig pige.. 

Kunne ikke ønske mig en bedre storesøster.. Hun er bare så glad for hende.. Hun vil kysse,nusse og kramme hele tiden.. :-) Jeg er lykkelig for at jeg er blevet beriget med 2 smukke og dejlige piger

det er virkelig nogle kønne piger du har.. 

dem kan jeg godt forstå du er stolte af. og dejligt hun er glad ved sin lillesøster.. 

Anmeld

20. januar 2012

Laura.

Super smukke piger du har !

Anmeld

20. januar 2012

TaAsJu

Hvor er det gode billeder... uha den søskende kærlighed er ikke til og slå fejl af

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

smask skriver:

Sikke nogle skønne billeder (total godt taget)! Kan godt forstå du vil vise dine søde piger frem

Anmeld

20. januar 2012

smask

bøgelund skriver:

det er virkelig nogle kønne piger du har.. 

dem kan jeg godt forstå du er stolte af. og dejligt hun er glad ved sin lillesøster.. 

1000 tak.. 

Ja jeg er os helt pjattet med dem

Anmeld

20. januar 2012

smask

Rødhætte skriver:

Sikke nogle skønne billeder (total godt taget)! Kan godt forstå du vil vise dine søde piger frem

Mange tak.. Kan vidst kun takke mit lækre kamra for de gode billeder 

Anmeld

20. januar 2012

smask

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvor er det gode billeder... uha den søskende kærlighed er ikke til og slå fejl af

Man kan bare se i den stores øjne at hun elsker hende.. 

Anmeld

20. januar 2012

smask

Laura. skriver:

Super smukke piger du har !

Mange tak... 

Anmeld

20. januar 2012

B&J

jamen der findes kun et ord KÆRLIGHED det skriger ud af billederne de er super gode og sååå smukke piger du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.