Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja imorgen skal jeg have en hyggeaften med 2 veninder..
Til aften skal vi have laks, rejer, hellefisk ..
Mangler bare andre forslag inden for fiskeverdenen ?
Dertil skal vi nemlig have en masse god hvidvin, salater og lækker dressing
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
avokado (ja jeg ved godt det ikke er en fisk) og tigerrejer ( lidt mere faste og lækre end alm rejer) måske kan du nøjes med 2 tigerrejer pr mad
tun muossé (STAVES) er måske også et godt bud
serinasmor skriver: avokado (ja jeg ved godt det ikke er en fisk) og tigerrejer ( lidt mere faste og lækre end alm rejer) måske kan du nøjes med 2 tigerrejer pr mad
Måske som spyd
Puhh jeg kan ikke fordrage advokado.. men kan de andre.. God ide ja tiger rejer det var en super ide Men tunmousse gider jeg ikke . Får jeg altid.
Nadia&Daniel skriver: Måske som spyd
God ide
AalborgPigen skriver: Puhh jeg kan ikke fordrage advokado.. men kan de andre.. God ide ja tiger rejer det var en super ide Men tunmousse gider jeg ikke . Får jeg altid.
måske både varmrøget og koldrøget laks .. og noget ørred -...
*savle savle* i øvrigt er du lidt unfair ... bliver jo totalt fiske"hungrig" ... og har intet i huset ...
serinasmor skriver: måske både varmrøget og koldrøget laks .. og noget ørred -... *savle savle* i øvrigt er du lidt unfair ... bliver jo totalt fiske"hungrig" ... og har intet i huset ...
hihi lidt ond er jeg Men du kan også tro jeg glæder mig
LunaLykke skriver: Tunsalat af tun, creme fraise, rødløg, salt og peber . Smager SÅ godt
Tunsalat af tun, creme fraise, rødløg, salt og peber . Smager SÅ godt
Men gider ikke tunmousse .. Får jeg altid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128