Kan i Krejle :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Troldemommi

Min lille mand og min far har idag været ude og købe bil til os :-)

Det er vores første bil :-)

Den var til salg til 15000 kr men flabet som min mand er så bød han 12000, den skulle forhandleren lige tygge lidt på men det endte med at det var ok

Jeg kan ikke krejle, syntes det er pinligt :-) men sådan sparer man lige 3000 kr

Kan i krejle??? og gør i brug af det :-)

Monica- Nu som bilejer :-D Wruummmnnn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Frk Mig

Monica P skriver:

Min lille mand og min far har idag været ude og købe bil til os :-)

Det er vores første bil :-)

Den var til salg til 15000 kr men flabet som min mand er så bød han 12000, den skulle forhandleren lige tygge lidt på men det endte med at det var ok

Jeg kan ikke krejle, syntes det er pinligt :-) men sådan sparer man lige 3000 kr

Kan i krejle??? og gør i brug af det :-)

Monica- Nu som bilejer :-D Wruummmnnn

Nej det kan jeg ikke .. jeg kan ikk få mig selv til det .. Men manden min er skide god til det ..

Anmeld

20. januar 2012

LLN

Ved ikke om jeg kan krejle. I går fik jeg en emhætte til netprisen i butikken - en besparelse på næsten 800 kr. Samtidig fik jeg 9% på prisen da jeg betalte med forbrugsforeningskortet.

Anmeld

20. januar 2012

Rkb25

Jeg bor i Vestjylland - her betaler vi aldrig fuld pris for noget... Så ja, jeg har ingen problemer med at krejle!

Anmeld

20. januar 2012

dpb

Jeg selv er enormt dårlig til det... er dog blevet bedre til i det mindste at spørge og har derfor sjældent held med det....

Min kæreste derimod er super til at forhandle, og har derfor ofte held med det...

Qnuz

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

jeg krejler rigtig meget..

man er vel ikke jyde for ingenting..

finder jeg noget på nettet jeg gerne vil have foreksempel på dba, så skriver jeg en pris til sælger, accepterer sælger, så tager jeg ud og kigger (med henblik på afhentning) og så kan jeg faktisk godt finde på at presse lidt yderligere på prisen og det lykkes for det meste men ikke altid, og tager i det fleste tilfælde varen med mig uanset udfaldet af prisen, medmindre det er ved at falde fra hinanden, eller slet ikke lever op til den standard sælger lover inden man kører..

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

Rkb25 skriver:

Jeg bor i Vestjylland - her betaler vi aldrig fuld pris for noget... Så ja, jeg har ingen problemer med at krejle!

heller ikke i brugsen? når du køber mælk

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

Nej kan ikke lige der med at krejle... Hvis jeg er på markeder og ser en vildt fed taske jeg gerne vil have, så skal jeg bare stå og kigge på den længe nok og så siger sælgeren "Du skal ikke give fuld pris, giv mig 150,- så er det din" , ja jeg har aldrig givet fuld pris for tasker på markeder nogensinde... 

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Krejle, sikke et sjovt ord

Men nej, det kan jeg bestemt ikke! Og kæresten kan SLET IKKE! Han er den dersens søde en som bare giver hvad man skal ha. Altså... Hvis vi nogensinde skulle forhandle med nogen om en pris, så var det nok mig der skulle træde ind og ikke ham. 

Ellers ender vi med at betale overpris. Hahaha!

Anmeld

20. januar 2012

De3Guldklumper

Jepper - alt det jeg kan 

Elsker at "prutte" om prisen. I dag har jeg lige været ved den lokale cykelhandler og han ringer tilbage med en god pris på mandag.

Og den pris har jeg da tænkt mig skal indeholde alt i udstyr - det ved han bare ikke endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.