Overdragelse af forældremyndighed - hvor længe går der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

LinLin

Jeg har af forskellige grunde fået den fulde forældremyndighed over min ældste søn - hans far har frivilligt overdraget til mig (vores søn er 5 år og vi har indtil nu haft den sammen!)

Ville bare høre om der er nogen der ved hvor hurtigt/langsomt det går inde hos statsforvaltningen...? Der er jo ikke noget der skal "afgøres" - vi har begge skrevet under over nettet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

wamse

Her gik der max 14 dage til jeg fik attesten at jeg havde den fulde forældremyndighed

Anmeld

20. januar 2012

LinLin

wamse skriver:

Her gik der max 14 dage til jeg fik attesten at jeg havde den fulde forældremyndighed

Ok det lyder godt  Han underskrev tirsdag i sidste uge - så der kan da ikke gå vildt langt tid nu! Tænker bare det vil være rart at få "i hus" så jeg kan informere børnehaven...

Anmeld

20. januar 2012

wamse

DAs mor skriver:

Ok det lyder godt  Han underskrev tirsdag i sidste uge - så der kan da ikke gå vildt langt tid nu! Tænker bare det vil være rart at få "i hus" så jeg kan informere børnehaven...

Tror den er på vej så 

Jeg tror simpelthen at jeg har forlagt min  Skal bruge den til at ændre min datters efternavn

Anmeld

20. januar 2012

LinLin

wamse skriver:

Tror den er på vej så 

Jeg tror simpelthen at jeg har forlagt min  Skal bruge den til at ændre min datters efternavn

Ej hvor træls! Du må da kunne få en ny...

Min søn har også sin fars efternavn (mit efternavn som mellemnavn) menjeg vil nu ikke ændre det - det er nemlig meget specielt og ved det ville gøre hans farforældre kede af det (og dem har jeg heldigvis et super godt forhold til!)

Men ØV jeg troede aldrig vi skulle være her...

Anmeld

20. januar 2012

wamse

DAs mor skriver:

Ej hvor træls! Du må da kunne få en ny...

Min søn har også sin fars efternavn (mit efternavn som mellemnavn) menjeg vil nu ikke ændre det - det er nemlig meget specielt og ved det ville gøre hans farforældre kede af det (og dem har jeg heldigvis et super godt forhold til!)

Men ØV jeg troede aldrig vi skulle være her...

Nej forhåbenligt tror man ikke, at man skal ende her 

Mit efternavn er det samme som min datters og min eksmand, og eftersom hans sidste stunt kom både i BT, TV2, og div. blade, så synes jeg ikke, at vi skal kunne forbindes med hans navn nogensinde. Godt nok var hans navn ikke fremme, men hvis det pludselig sker, så er det vist godt at have garderet sig 

Anmeld

20. januar 2012

LinLin

wamse skriver:

Nej forhåbenligt tror man ikke, at man skal ende her 

Mit efternavn er det samme som min datters og min eksmand, og eftersom hans sidste stunt kom både i BT, TV2, og div. blade, så synes jeg ikke, at vi skal kunne forbindes med hans navn nogensinde. Godt nok var hans navn ikke fremme, men hvis det pludselig sker, så er det vist godt at have garderet sig 

Nu kender jeg jo din historie herinde fra og den er noget anderledes end min - heldigvis.... Så kan sagtens forstå du gerne vil ændre efternavn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.