Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: msn?
msn?
Jep
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Syntes der er forskel på hvilken dele det er.
Trøjerne er alm i str , har oplevet deres velour bukser virker store i str. Mens frotte er alm i str.
Men lækkert tøj , Silas har en del derfra
bullerbassen skriver: Syntes der er forskel på hvilken dele det er. Trøjerne er alm i str , har oplevet deres velour bukser virker store i str. Mens frotte er alm i str. Men lækkert tøj , Silas har en del derfra
du får lige en pb fra mig har en udfordring til dig
Caroline86 skriver: du får lige en pb fra mig har en udfordring til dig
Jamen det lyder spændende
Caroline86 skriver: jah, jeg har fundet noget Laura SKAL have... men jeg er i tvivl om det skal være 92 eller 98.. hun er jo stor af sin alder (altså hun er lang og så har hun et godt lager på maven )... Har life skiftet hende op i 98 i det tøj hun har fra h&m... så hun skal nok også have 98 i ESL, mon ikke?
jah, jeg har fundet noget Laura SKAL have... men jeg er i tvivl om det skal være 92 eller 98.. hun er jo stor af sin alder (altså hun er lang og så har hun et godt lager på maven )... Har life skiftet hende op i 98 i det tøj hun har fra h&m... så hun skal nok også have 98 i ESL, mon ikke?
Jeg ved ikke med de større størrelser, men jeg synes bestemt at babytøjet (56-62) er stort i størrelsen. Jeg har brugt det som en størrelse mindre sammenlignet med andre mærker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128