Kære amatørfotografer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

smokin

Jeg søger med lys og lygte en amatørfotograf der har plads i kalenderen d.24 marts til mit bryllup. Det vil foregå i Roskilde ved fjorden. 

Findes der en herinde der er dygtig og har tid?

Glæder mig til at høre fra jer! 

Hilsen
Zette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

K&S

Zette skriver:

Jeg søger med lys og lygte en amatørfotograf der har plads i kalenderen d.24 marts til mit bryllup. Det vil foregå i Roskilde ved fjorden. 

Findes der en herinde der er dygtig og har tid?

Glæder mig til at høre fra jer! 

Hilsen
Zette 

Halløjsa

Min mand er amatørfotograf og har efterhånden skudt en del bryllupper - send mig en PB med jeres ønsker for dagen, så snakker jeg lige med ham om det

P.S. han har endnu ingen planer for dagen

Anmeld

20. januar 2012

smokin

K&S skriver:

Halløjsa

Min mand er amatørfotograf og har efterhånden skudt en del bryllupper - send mig en PB med jeres ønsker for dagen, så snakker jeg lige med ham om det

P.S. han har endnu ingen planer for dagen

Jeg ønsker i hvert fald at se nogle rigtig gode billeder så jeg kan danne mig et indtryk. Herefter ønsker jeg mig halvanden time af hans tid da der er foto på to steder. 

Anmeld

20. januar 2012

K&S

Zette skriver:

Jeg ønsker i hvert fald at se nogle rigtig gode billeder så jeg kan danne mig et indtryk. Herefter ønsker jeg mig halvanden time af hans tid da der er foto på to steder. 

Hvis du sender mig en PB med din mailadresse, så sender jeg dig et link til nogle af hans billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.