Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger med lys og lygte en amatørfotograf der har plads i kalenderen d.24 marts til mit bryllup. Det vil foregå i Roskilde ved fjorden.
Findes der en herinde der er dygtig og har tid?
Glæder mig til at høre fra jer!
HilsenZette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Jeg søger med lys og lygte en amatørfotograf der har plads i kalenderen d.24 marts til mit bryllup. Det vil foregå i Roskilde ved fjorden. Findes der en herinde der er dygtig og har tid? Glæder mig til at høre fra jer! HilsenZette
Halløjsa
Min mand er amatørfotograf og har efterhånden skudt en del bryllupper - send mig en PB med jeres ønsker for dagen, så snakker jeg lige med ham om det
P.S. han har endnu ingen planer for dagen
K&S skriver: Halløjsa Min mand er amatørfotograf og har efterhånden skudt en del bryllupper - send mig en PB med jeres ønsker for dagen, så snakker jeg lige med ham om det P.S. han har endnu ingen planer for dagen
Jeg ønsker i hvert fald at se nogle rigtig gode billeder så jeg kan danne mig et indtryk. Herefter ønsker jeg mig halvanden time af hans tid da der er foto på to steder.
Zette skriver: Jeg ønsker i hvert fald at se nogle rigtig gode billeder så jeg kan danne mig et indtryk. Herefter ønsker jeg mig halvanden time af hans tid da der er foto på to steder.
Hvis du sender mig en PB med din mailadresse, så sender jeg dig et link til nogle af hans billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128